سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

قصد ندارم خیلی طولانی بنویسم .
مختصر و مفید ...

مسلمان ها معمولا رسم دارند که کارهایشان را با نام خدا آغاز کنند . خب میدانیم که نام های خداوند حکیم بسیار است . الله ، رب ، رحمن ، رحیم و.... همه و همه جزء نام های خدا هستند و هر کس بنا بر سلیقه خدا هنگام آغاز کار خود یکی از این نام های خدا را می برد .
برخی هم با شعر آغاز می کنند . شعر هایی که نام خدا در آن هست و مربوط می شود به آغاز کار با نام خدا . مانند "بسم الله الرحمن الرحیم ، هست کلید در گنج حکیم " و یا مواردی از این دست .

چندی پیش در چند شبکه تلویزیونی و چند برنامه مختلف باب شده بود به جای به نام خدا می گفتن " به نام سلام "!!!!
گرچه سلام از نام های خداست ، ولی من به این پدیده خوش بین نبودم ! تا اینکه امروز در یکی دیگر از شبکه های تلویزیونی جمله جدید تری برای آغاز برنامه پیدا شد !!!

من برنامه را الان دیدم ولی پخش زنده آن دیشب بوده است .
برنامه "هفت ترانه" که از شبکه تلویزیونی" شما "پخش می شود !که البته بر عملکرد همین تک برنامه انتقاد های فراوانی وجود دارد .
مجری برنامه برای آغاز بر نامه خود شعری خواند و در انتهای آن شعر این چنین گفت که  " به نام بانی شعر و ترانه "!!!!

قضاوت در این باره به عهده شما باشد ! ولی من فکر نمی کنم بانی شعر و ترانه از نام های خداوند حکیم باشد ! چه بسا که کسی از دوستان گفت که بانی شعر و ترانه از القاب شیطان است ! صحت و سقم این هم با شما !


[ جمعه 92/7/12 ][ 3:21 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 97
کل بازدیدها: 389858

لینک باکس