سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

احمدی نژاد و انتخابات96 ، خوب یا بد؟
بعد از اینکه اصولگراها در انتخابات اسفند ماه گذشته نتیجه چندان خوبی کسب نکردن -البته وضعشون بهتر از اصلاحاتیهاست- همه به فکر راهی بودن که بشه با اتکا به اون راه  و روش برای نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 96 فکری کرد .
البته اینم بگم که دولتی و اصلاحاتی ها هم تقریبا به این نتیجه رسیدن که با وضعیت کنونی ممکنه 96 را ببازن و اونها هم دنبال راه حلی هستند!

این وسط احمدی نژاد از وضعیت موجود استفاده خوبی کرده . احمدی نژادی ها که در فضای مجازی مثل تلگرام حضور پر رنگ و عجیبی دارند به گونه ای که گروههایی با جمعیت بالای 1000 نفر دارن ، از این فرصت استفاده میکنند و مشغول عرض اندام هستن.
از طرفی هم با آغاز سال 95 تا امروز که 20 روز از سال جدید گذشته چندین سخنرانی در نقاط مختلف کشور داشته که انصافا استقبال خیلی خوبی از او شده است .
هر چند احمدی نژاد در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره حضور در انتخابات 96 جواب درست و قانع کننده ای نداده ، اما این استقابال های گسترده میتواند او را برای کاندید شدن در انتخابات 96 قانع کند!

از طرف دیگر همانطور که ذکر شد دولتی ها و اصلاحاتی ها - شما بخوانید اصلاحاتی ها - هم نگران انتخابات خرداد 96 هستند و حالا با گسترده شدن فعالیتهای احمدی نژاد بیشتر نگران یک دوره ای شدن ریاست جمهوری روحانی هستند ، از این رو تخریب احمدی نژاد را بیش از پیش در رسانه های خود کلید زده اند . حتی بنا بر برخی گفته ها مطرح شدن نام احمدی نژاد در پرونده اوراق پانامایی هم در راستای همین تخریب ها بوده است ، هر چند هنوز اخبار دقیقی از این اوراق منتشر نشده و همه چیز بر مبنای شایعات است ، شایعاتی که پای خاتمی و هاشمی و خیلی های دیگر را هم به پرونده اوراق پانامی باز میکند !

اما موضوع این است که آیا باید موافق شرکت احمدی نژاد در انتخابات 96 باشیم یا خیر؟
موضوع نامه رهبری  به احمدی نژاد در باب منتفی بودن انتساب مشایی به معاون اولی و بی پاسخ گذاشتن این نامه توسط احمدی نژاد هنوز فراموش نشده است . فارغ از بعد ولایت مداری - که حتی میتواند در تائید صلاحیت احمدی نژاد توسط شورای نگهبان تشکیک ایجاد کند - ، احمدی نژاد هیچ گاه از مشایی تبری نجسته است واین موضوع میتواند دلیل عمره ای باشد برای عدم حمایت از احمدی نژاد!
از طرف دیگر بخشی از جریان اصولگرایی که بیشتر به لاریجانی نزدیک هستند هرگز موافق حشور احمدی نژاد در انتخابات نبوده و نخواهند بود!

حال باید منتظر ماند و دید که آیا احمدی نژاد از مشایی اعلام برائت خواهد کرد؟
اصلا آیا احمدی نژاد در انتخابات شرکت خواهد کرد؟
آیا تخریب ها میتواند مانع حمایت مردم از او شود یا بر عکس ! حمایت از احمدی نژاد را گسترش خواهد داد؟
آیا اصولگرایان حاضر به حمایت از احمدی نژاد می شوند؟

توصیه میکنم اگر ایشان قصد شرکت در انتخابات را دارند ، اولا به جد مشایی را کنار بگذارند و ثانیا در همین روزها سری هم به یزد بزنند و بعد تصمیم بگیرند!!!!!!

والسلام



[ جمعه 95/1/20 ][ 10:54 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 388784

لینک باکس