سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام


اصلاح طلبان از شورای نگهبان چه میخواهند؟

با اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت های نظارت ، و مشخص شدن رد یا عدم احراز صلاحیت حدود پنجاه درصد کاندیداها که از گروههای مختلف اصولگرا و اصلاح طلب و حتی مستقل ها بودند ، افراد وابسته به احزاب اصلاح طلب با این ادعا که بیشترین رد صلاحیت ها را دارند شروع به هجمه و حمله به هیئت های نظارت کردند و برای شورای نگهبان خط و نشان کشیدند .

در تمام صحبتهای افراد شاخص اصلاح طلب و همچنین برخی فرمانداران و حتی شخص رئیس جمهور چند نکته مشخص است.
نکته اول اینکه سعی دارند این طور وانمود کنند که با این رد صلاحیت ها ، نظام مشروعیت خود را از دست خواهد داد و در واقع سطح مشارکت در این انتخابات پائین خواهد بود .

نکته دومی که میتوان از این صحبت ها برداشت کرد ایجاد فشار بر روی شورای نگهبان جهت تائید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب است که البته اعضای شورای نگهبان بار ها تاکید کرده اند که زیر بار فشار ها نخواهند رفت.
1

نکته سوم این است که اصلاح طلبان سعی در این دارند که وانمود کنند که کاندیداهای آنها رد صلاحیت شده اند ! اما با یک نگاه کلی به اسامی تائید شدگان میتوان به این موضوع رسید که تنها افراد شاخص آنها که البته در تمام فتنه های پس از انقلاب علیه نظام حضور داشته اند رد صلاحیت شده اند! در واقع چهره های نه چندان مطرح اصلاحات که احتمالا با نام اعتدال پا در عصر رقابت خواهند گذاشت ، رد صلاحیت نشده اند! البته اصلاحاتی ها همچنان به دنبال تائید صلاحیت افراد شاخص خود هستند .

میتوان این طور برداشت که اصلاح طلبان به دنبال تهدید نظام هستند تا بتوانند برای خود امتیاز بگیرند . یا حتی با این موج ایجاد شده ، بر روی تائید صلاحیت ها در مجلس خبرگان هم اثر گذار باشند .  چرا که اطلاعات واصله از شکست تقریبی اهداف آنها در انتخابات مجلس خبرگان حکایت دارد .

اصلاح طلبان با تاکید بر عدم حضور مردم در پای صندوق های رای در صورت عدم احراز صلاحیت کاندیداهای شاخص خود و نا امید کردن مردم از حضور در انتخابات ، باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حد اکثری در انتخابات ، به دنبال امتیاز گیری از نظام هستند



[ شنبه 94/11/3 ][ 2:24 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 388818

لینک باکس