سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

از همون روز اول که رادیو اسرائیل افزایش قیمت ارز را پیش بینی کرد ، می شد حدث زد که ماجرا به امروز ختم بشه !
اما اصل ماجرا چی بود ؟؟

گویا دیشب نیروی انتظامی به قمار خونه ( یا قهوه خونه ای )  در حوالی سفارت انگلیس وارد میشه و ضمن تعطیلی اون محل به دستگیری کسانی که در اون مکان جمع شده بودن و از اخلالگران بازار ارز به حساب می اومدن اقدام میکنه . پس از این ماجرا بود که پیامک هایی در سطح گسترده به بازاریان ارسال شد و خواستار اعتصاب گستر ده بازاریان در روز چهارشنبه شد . که امروز صبح با بی اعتنایی بازاریان مواجه شد . سپس عده ای از اراذل و اوباش - بخوانید اجاره ای - با حضور در اطراف میدان فردوسی ضمن ارعاب بازاریان و تخریب مغازه های آنها به ایجاد ترافیک و آتش زدن سطل های زباله اقدام کردند که با حضور به موقع نیروی انتظامی با آنان برخورد شد . البته این ماجرا تا بعد از ظهر ادامه داشت و هر از گاهی گوشه ای از شهر و اطراف بازار را بر هم می زدند که با برخورد نیروی انتظامی ماجرا ختم شد .

اما این ماجرای امروز به شکست مفتضحانه دیگری برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد .
در حالی که همزمان با رخداد این حوادث در قلب تهران - که البته همان طور که در خط اول گفتم و طبق اظهار نظر های روز های گذشته مقامات رژیم ضهیونیستی و آمریکا توسط اونها برنامه ریزی شده بود - رسانه های آنها در سطح گسترده ای به انتشار اخبار مربوط به آن پرداخته و وضعیت را طوری جلوه دادند که گویا کشور دچار بحران شدیدی شده است و  . . . وهمچنین با بحرانی نشان دادن وضعیت ارز در روز های قبل ،  سعی کردند تا  مردم عادی را هم به سطح خیابان بکشانند که البته با هوشیاری مردم و عدم توجه به سیاه نمایی ها و تبلیغات مسموم رسانه های معاندی چون بی بی سی ، جرس ، کلمه ، رادی.و فردا و . . .  به شکست دیگری برای معاندان تبدیل شد .

در حالی که رسانه ها ی معاند سعی بر آشفته نشان دادن وضعیت داشتند  دیدیم که این مشکل کوچک نظام تنها با حضور نیروی انتظامی  و بدون نیاز به بسیجی ها بر طرف شد .

نظام جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و عنایات ائمه (ع) و به لطف خون شهدا از مشکلات بزرگتر از این نظیر قتنه سال 78 و 88 و دفاع مقدس هشت ساله با موفقیت گذر کرده و ان شاءالله از فتنه های آینده هم موفق بیرون خواهد آمد . البته نیاز به هوشیاری و بصیرت مردم است .


[ چهارشنبه 91/7/12 ][ 8:42 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 390780

لینک باکس