سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

زمانی مقام معظم رهبری در سخنرانی خود اشاره به " شعب ابی طالب " کردند و اینکه
" بر خلاف تصور و تحلیل‌های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد"

اما این سخنان به قدری برای دشمنان - داخلی و خارجی - درد آور بود که بلافاصله تصمیم گرفتند تا با اقداماتی ایران را در شرایط جنگ اقتصادی قرار دهند . بهترین ابزار هم برای این کار " دلار " بود !

چند روز از این سخنرانی مقام معظم رهبری نگذشته بود که قیمت دلار به صورت تصاعدی بالا رفت .
حالا اینکه کی این کار را کرد ، کاملا مشخص بود و همه می دانستند . مردم عادی هم بلافاصله پس از اطلاع از افزایش قیمت ارز ،  دار و ندار خود را فروخته و به ارز تبدیل کردند تا بلکه سود کنند  - یعنی در واقع همان کاری را کردندئ که دولت های بیگانه میخواستند - . حالا این وسط یه عده سود کردند و عده ای هم ضرر . و البته بیشتر سود از آن ایادی و وابستگان به دشمنان نظام شد.

با تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری به مقامات ، به هر شکلی که بود آن افزایش قیمت متوقف شد !
اما چند روز پیش درست زمانی که رادیو اسرائیل افزایش قیمت ارز را پیش بینی کرد(!!) قیمت ارز مجددا به صورت تصاعدی افزایش یافت .
این در حالیست که در همین شهریور گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان از آنها خواسته بود تا درباره ارز تصمیم قطعی بگیرند . اما دیده می شود که چنین تصمیمی گرفته نشد تا اینکه مجدد قیمت دلار رو به آسمان گذاشت !

ماجرا اینجا جالب تر می شود که عده ای از همین دولتمردان در صحبت هایشان عامل افزایش قیمت ارز را  وجود تحریم ها اعلام میکنند . درحالی که همگان شاهد سوءمدیریت در بازار ارز هستند . قصد این افراد در واقع نشان دادن جمهوری اسلالمی ایران در همان وضعیت حصر اقتصادی است  . یعنی ااین افراد - خواسته یا نا خواسته - هیزم در آتش دشمن میریزند .
حال بماند که چگونه رادیو اسرائیل توانسته بود افزایش قیمت ارز را پیش بینی کند ! یا اینکه آن بهایی در سایت خودش قیمت ارز تا سه هفته بعد را چگونه پیش بینی می کرد !
مشکل ما دشمنان  و دوستان نادان هستند . دوستانی که برخی نادانسته و برخی همپای دشمنان چوب لای چرخ نظام میگذارند تا از پیش روی او جلوگیری کنند . در حالی که امروز شاهذ هستیم که به لطف خداوند انقلاب اسلامی ایران در جهان ریشه دوانده است و به سرعت در حال رشد و نمواست . 
اما لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند و آب در آسیاب دشمنان نریزند و با تبلیغات روانی که دشمنان در فضای مجازی راه انداخته اند و به وسیله شعر ها و تصاویر و جملات طنز گونه سعی در آشفته نشان دادن بازار و کشاندن مردم به بزار ها دارند ، فریب نخورده و در دام آنها نیافتند . و همچنین با انتشار این مطالب در فضای مجازی و واقعی به آنها کمک نکنند .


[ چهارشنبه 91/7/12 ][ 12:46 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 390785

لینک باکس