سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

چندی قبل موضوعی در رسانه های ورزشی مطرح شده بود به نام " حذف کشتی از رقابت های المپیک"
این موضوع که برای کشور هایی مثل ایران و روسیه که در کشتی بسیار مطرح هستند خیلی هم خوشایند نبود . به همین دلیل ایران و آمریکا و روسیه قرار گذاشتند تا با یک مسابقه تدارکاتی و جذاب و با حضور تماشاگران بسیار ، این پیغام را به مسئولان برسانند که کشتی نباید از المپیک حذف بشه .

 این مسابقات که یک مرحله از اون چند روز پیش برگزار شد و تیم ایران توانست با نتیجه مقتدرانه شش بر یک تیم آمریکا را شکست دهد و این همان شکست ورزشی آمریکا بود .
علاقه مندان به کشتی از حساسیت دیدار های ایران و آمریکا آگاه هستند و میدانند که تمام کشتی هایی که بین این دو کشور برگزار میشه - در هر رقابت بین المللی که باشد - برای هر دو کشور حساس هست . و اخیرا هم تمام دیدار های بین المللی دو کشور به سود ایران تمام شده است و برای مسئولان آمریکا خیلی خوش آیند نیست .

حالا می رسیم به شکست اخلاقی آمریکا ....
در حالی که قرار بود برای دومین بار این دیدار ها انجام شود ، فدراسیون کشتی ایران با اطلاع از نقشه های سیاسی که برای مسابقات در نظر گرفته شده بود ، مخالفت خود را با برگزاری این مسابقه اعلام کردند .
این در حالیست که کشور میزبان موظف به حفظ امنیت میهمانان و پر هیز از انجام اقدامات سیاسی در ورزشگاه ها هست ولی کشور آمریکا از هر گونه مسئولیت پذیری در انجام این کار ها سر باز زده است . و این شکست اخلاقی هست که آمریکا در برابر ایران متحمل می شود . البته در زمینه های مختلف مواردی از این دست از کشور آمریکا بسیار سراغ داریم ... ندادن ویزا به تمام یا افرادی از تیم ورزشی یا دیپورت کردن ها و شعارهای سیاسی در ورزشگاه ها و...

جالب این است که اگر در ایران بخواهیم در مسابقه ای مثلا برابر امارات شعار " خلیج همیشه فارس " بدهیم با واکنش فدراسیون های مختلف جهانی مواجه می شویم اما در این موضوع باز هم ایران محکوم می شود !!! به هر حال فعلا که قانون برابر است با آمریکا !!


[ شنبه 92/2/28 ][ 3:10 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 97
کل بازدیدها: 389873

لینک باکس