سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام


همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند ما به دولت اطمینان داریم ولی به آمریکا نه ! نه تنها به آمریکا اعتماد نداریم بلکه به کشور هایی مانند انگلیس و فرانسه  که همواره گوش به فرمان آمریکایی ها بوده اند هم اطمینان نداریم.
با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما هم با تمام انتقاداتی که داریم به دولت مان اعتماد می کنیم . ولی نمی شود انتقاد نکرد!!! برخی می گویند چرا نمی گذارید دولت کار کند ؟ چرا مانع تلاش های دولت می شوید؟
کسی جلوی کار دولت را نگرفته است! انتقاد به معنای چوب لای چرخ گذاشتن نیست ! انتقاد سازنده هم هست . ما تمام تلاش های دولت را هم می بینیم همان طور که تلاش های دولت قبل را هم دیدیم و البته به آنها هم انتقاد داشتیم ! به این دولت هم انتقاد داریم ولی سیاه نمایی نمی کنیم. حقایق را وارونه جلوه نمی دهیم . آن چه که هست را میگوییم . گفتیم گفتگوی تلفنی جناب روحانی و اوباما نباید انجام می شد گفتند شما افراطی هستید ! شما مانع کار دولت هستید!! که در نهایت هم دیدیم که رهبر انقلاب اشاره کردند که کارهای نابجایی در نیویورک صورت گرفته است!
دوستانی که امثال ما را ، منتقدان را به افراطی گری متهم می کنند علاقه ای به شنیدن نظر مخالف و انتقاد ندارند ! حالا هر چه قدر هم بگویند " زنده باد مخالف من!"

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/7/27 ][ 9:34 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

قصد ندارم خیلی طولانی بنویسم .
مختصر و مفید ...

مسلمان ها معمولا رسم دارند که کارهایشان را با نام خدا آغاز کنند . خب میدانیم که نام های خداوند حکیم بسیار است . الله ، رب ، رحمن ، رحیم و.... همه و همه جزء نام های خدا هستند و هر کس بنا بر سلیقه خدا هنگام آغاز کار خود یکی از این نام های خدا را می برد .
برخی هم با شعر آغاز می کنند . شعر هایی که نام خدا در آن هست و مربوط می شود به آغاز کار با نام خدا . مانند "بسم الله الرحمن الرحیم ، هست کلید در گنج حکیم " و یا مواردی از این دست .

چندی پیش در چند شبکه تلویزیونی و چند برنامه مختلف باب شده بود به جای به نام خدا می گفتن " به نام سلام "!!!!
گرچه سلام از نام های خداست ، ولی من به این پدیده خوش بین نبودم ! تا اینکه امروز در یکی دیگر از شبکه های تلویزیونی جمله جدید تری برای آغاز برنامه پیدا شد !!!

من برنامه را الان دیدم ولی پخش زنده آن دیشب بوده است .
برنامه "هفت ترانه" که از شبکه تلویزیونی" شما "پخش می شود !که البته بر عملکرد همین تک برنامه انتقاد های فراوانی وجود دارد .
مجری برنامه برای آغاز بر نامه خود شعری خواند و در انتهای آن شعر این چنین گفت که  " به نام بانی شعر و ترانه "!!!!

قضاوت در این باره به عهده شما باشد ! ولی من فکر نمی کنم بانی شعر و ترانه از نام های خداوند حکیم باشد ! چه بسا که کسی از دوستان گفت که بانی شعر و ترانه از القاب شیطان است ! صحت و سقم این هم با شما !


[ جمعه 92/7/12 ][ 3:21 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

بسم الله الرحمن الرحیم.

اهواز گرم تر از همیشه بود .
پیرمرد رفت و نشست گوشه ی حیاط بزرگ و سوت و کور خانه و زل زد به حوض بزرگ و عمیق وسط حیاط.

غصه اش گرفته بود که چه طور تنهایی باید اب حوض را بکشه و بریزه پای درختها ...
یاد محمد حسن افتاد . قبل از اینکه به جببه بره همیشه اون اب حوض را می کشید .
پیر مرد تو رویای محمد حسن بود که یه دفعه یه خمپاره جمع و جور و کوچیک خورد وسط حیاط !

سرو صدا و گرد و خاک که خوابید پیر مرد از دیدن منظره ی مقابلش لبخندی زد و رفت داخل .
نه ابی مانده بود و نه حوضی ! درخت ها هم حسابی خیس شده بودند !


[ دوشنبه 92/7/8 ][ 3:4 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 388738

لینک باکس