سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

یک بنده خدایی تصاویری گذاشته بود در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی از سایت بالاترین که در آن عده ای که به نظر میرسد از حامیان فتنه سبز هستند از شهادت مهدی نوروزی خرسند شده و وی را "جهنمی" میخوانند.

این افراد آن قدر کینه شکست در انتخابات سال 88 را به سینه دارند که هنوز هم نتوانسته اند بعد از گذشت بیش از پنج سال آنرا فراموش کنند.
اینها به خاطر همان کینه ای که دارند یک شهید که در دفاع از حریم و حرم اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسیده را به بهانه اینکه در سال 88 در برابر فتنه گران ایستاده را جهنمی میخوانند!
سوال اینجاست که چرا هیچ کدام از افرادی که در سال 88 در برابر جمهوری اسلامی ایستادند موضع گیری در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام نکرده اند ، چه رسد به اینکه بخواهند به دفاع از آن جان سپر کنند  . و یا اینکه چه نسبتی میان فتنه گران و داعشی ها وجود دارد که همان کسی که سال 88 در برابر فتنه گران ایستاد ، هم اکنون در برابر داعش می ایستد و شهید میشود ؟!
البته پاسخ این سوال ها در همان سال و با شعارهایی که فتنه گران در مناسبت های مختلف سر میدادند مشخص شد ، ولی جا داشت که مجدد اشاره ای به نسبت این دو گروه نمائیم.

شهید مهدی نوروزی


[ سه شنبه 93/10/23 ][ 4:12 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

اینجا عجیب طعم هوا فرق میکند
اصلا نبات شهر شما فرق میکند

شهادت امام رضا(ع)


[ سه شنبه 93/10/2 ][ 6:26 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

شهادت امام رضا(ع)


[ سه شنبه 93/10/2 ][ 6:22 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

امروز روز اول دی ماه 1393 هست و چیزی نمونده تا پنجمین سالگرد حماسه با شکوه نه دی!
حماسه ای که توانست با حضور گسترده مردمی آن هم پس از وقایع تاسف بار عاشورا که نشانگر خوی یزیدی جریان فتنه بود ، بساط هشت ماه فتنه انگیزی و آشوب این جریان را بر اندازد.

و اینک به همین مناسبت اقدام به تهیه جزوه ای به نام "روز بصیرت "نموده ام که درزیر لینک آن را برای دانلود قرار میدهم.
لازم به ذکر است که این جزوه مختصر که در 8 صفحه a5تهیه شده است حاوی مطالبی از انتخابات سال 88 و چگونگی حضور مردم در صحنه نه دی ، و همچنین برخی از جملات رهبر معظم انقلاب در باب حمسه نه دی می باشد.و در پایان نیز تعداد 4 سوال از مطالب داخل جزوه طرح شده است که علاقه مندان میتوانند این مطالب را به صورت یک مسابقه در میام دوستان و گروهها و مساجد و... مطرح نمایند .
جهت دانلود فایل پی دی اف بر روی عکس زیر کلیک نمائید .

 

جزوه و مسابقه نه دی


[ دوشنبه 93/10/1 ][ 3:43 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

روز دهم محرم سال 61 هجری قمری  اگر چه به واسطه ی ریخته شدن خون پاک ترین انسان های زمان خود عظیم ترین مصیبت شیعیان و اهل بیت لقب گرفت ، لیکن با خطابه های قرای بانوی صبر و استقامت ، حضرت زینب کبری (س) موجب افزایش بصیرت مردم زمان در سراسر  بلاد اسلامی و احیای دین رسول گرامی اسلام (ص) گردید .

عاشورا و محرم همیشه در تاریخ برای مردم  شیعه و دوست دار اهل بیت ایران اسلامی نیز راهگشا بوده و در طول تاریخ گره های کور بسیاری  را گشوده است .
به انقلاب اسلامی خودمان که مینگریم  آغاز آن را در سال 1342 و محرم آن سال میبینیم . در ادامه نیز این محرم  و خون امام حسین (ع) بوده که  شعار هیهات من الذله را به مردمان دیار ما یادآور گشته  تا در سال 57 و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران  ثمره آن برای  جهانیان  نمایان گردد .

پس از انقلاب نیز در سخت ترین مشکلات ، محرم و ندای لبیک یا حسین گره گشای ما بوده است  همانند سال های جنگ  که رزمندگان با شعار" هیهات من الذله" و ندای لبیک یا حسین و لبیک یا خمینی  یکی یکی عملیات ها را با پیروزی پشت سر می گذاشتند  .

و در آخرین این گره ها که با بی بصیرتی عده ای از خواص جامعه ی حسینی به سوی فتنه رفته بود ، باز هم همین عاشورا مانند همیشه تاریخ گره گشای مشکلات کشور ما گردید .

هشت ماه گذشت بر ما تیغ و دشنه      ریخت خونهای فراوان پای فتنه
ناگه  میان آن هــوای آتـــش  و  دود      آمد برای یاری ما ،مــاه  تشـنه

آری عاشورا از سال 61 هجری قمری تا کنون همواره بصیرت افزا بوده و دشمنان اسلام و خائنان را رسوا نموده است . و این بصیرت افزایی در سال 88 موجب حماسه ی مردمی و تاریخی نهم دی شد که به واقع این روز در تا ریخ ماندنی شد.



[ دوشنبه 93/10/1 ][ 2:24 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 388763

لینک باکس