سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

انقلاب اسلامی ایران ...
چیزی که پدران ما به دنبال به دست آوردن آن از همه چیزشان گذشتند ...
از جان و مال ....
از عزیزانشان.... از خونشان ....

هدف از انقلاب اسلامی ایران چه بود ؟؟ پول ؟؟ قدرت ؟؟ ثروت ؟؟ انگیزه اقتصادی بود ؟؟ آیا دلیل عمده تظاهرات ها و رسیدن به انقلاب ، وجود فقر بود ؟؟

باور کنید نه !!! انگیزه اصلی از بین رفتن اندک اندک دین و اسلام بود ... کار به جایی رسیده بود که برگزاری مراسم های شهادت باید مجوز دار می شد و به هر کسی هم مجوز نمی دادند !!! چه خون هایی که برای برگزاری مراسم ها ریخته نشد !! نه پول و نه قدرت و ثروت .... فقط اسلالم ناب محمدی بود که انگیزه و هدفی شد برای انقلاب !

تا وقتی که امام خمینی (ره) در قید حیات بودند و رهبری جامعه را بر عهده داشتند -البته با کمی فراز و فرود - در همان مسیر انقلاب حرکت می کردیم . پس از فوت ایشان و رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) دولت های متعددی به روی کار آمدند که خوب البته با انتخاب مردم بود و رهبری هم در کارهای دولت ها دخالت نکرده و نمیکنند مگر جاهایی که به ضرر نظام تمام بشود  مانند بحث هسته ای که خود رهبر فرمودند که مجبور شدم ورود کنم !!! ... این دولت های متعدد که هر کدام شعاری برای خود داشت ،برای رسیدن به شعار خود برخی از اهداف و آرمانهای انقلاب را زیر پا گذاشت!!! آخرین این دولت ها هم که دولت نهم و دهم بود که البته با شعار کفتمان انقلاب اسلامی روی کار آمده بود و البته در دولت نهم خیلی هم خوب به سوی اهداف حرکت کرد و توانست تا حدودی رضایت رهبر را جلب کند ، حال بماند که دولت دهم شاید به خاطر غرور ... شاید به دلیل برخی افراد ناباب که دور و بر رئیس جمهور را گرفته بودند و شاید هم به دلایل دیگر از آن آرمانها دور شد.

این همه گفتم که به اینجا برسم که انقلاب ما که مقدمه ظهور حضرت ولی عصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف - است مجددا به یک انقلاب نیاز دارد . البته انقلابی که با نوک انگشت اشاره شکل می گیرد !! انگشتی که به جوهر آبی استامپ آغشته می شود ... جوهری که شاید به اندازه قرمزی خون شهدا موثر باشد ....یک انقلاب نیاز داریم تا به آرمانها برگردیم ... به گفتمان انقلاب اسلامی ... گفتمان اسلام ناب محمدی ...

و من در بین این کاندیداها فقط یک نفر را می شناسم که میتواند کشور را حقیقتا به آن آرمانها و گفتمان برساند . و آن  هم دکتر سعید جلیلی است ....
من به سعید جلیل رای نمیدهم !! بلکه به گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان اسلام ناب محمدی رای میدهم !! همان طور که سال 84 انجام دادم .
من به سعید جلیلی رای میدهم چرا که رای او گفتمان اسلام ناب محمدی است .

دکتر جلیلی


[ دوشنبه 92/3/13 ][ 12:4 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

از زمانی که کاندیداهای احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری یازدهم مشخص شدند و کار تبلیغاتی خود را آغاز کردند ، بسیاری از سایت های معتبر و غیر معتبر اقدام به نظر سنجی در باره کاندیدای اصلح نموده اند . من هم امروز کمی بی کار بودم و گشتم برخی از این نظرسنجی ها را پیدا کردم و در این پست اقدام به تحلیل و تجمیع این انتخابات ها میکنم .

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/3/8 ][ 3:13 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

بسم الله الحمن الرحیم
سلام

پس از اعلام اسامی احراز صلاحیت شدگان جهت انتخابات رییاست جمهوری یازدهم ، برخی از حامیان کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشده اند اقدام به توهین به شورای نگهبان و برخی از کاندیداها نموده اند .

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/3/1 ][ 9:33 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 388807

لینک باکس