سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

 

اگر به چند سال قبل بر گردیم ، منظورم سال 2001 هست . بله همون سالی که حادثه 11 سپتامبر در آمریکا اتفاق افتاد و بهانه ای شد برای حمله آمریکایی ها به چند کشور - افغانستان و عراق -  اگر یادتان باشد آن زمان میگفتند که آن حملات تروریستی از سوی گروهی اسلامگرا به نام * القاعده * اتفاق افتاده است .

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/10/27 ][ 9:51 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

مقام معظم رهبری در سخنرانی امسال شان در سالگرد قیام نه دی 1356 به بیان برخی نکات پیرامون انتخابات پیش روی ریاست جمهوری که در خداد ماه سال آتی برگزار شد پرداختند .
یکی از موضوعاتی که ایشان به آن اشاره کردند ، موضوع «انتخابات آزاد » بود . موضوعی که چندیست از زبان افراد بسیاری در داخل و خارج کشور شنیده می شود .
امام خامنه ای (مد ظله العالی) با اشاره به برگزاری 34 انتخابات در کشور از زمان انقلاب اسلامی ، فرمودند :« دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد،از اول انقلاب 34انتخابات داشتیم،کدامش آزاد نبوده است؟»

این صحبت های مقام معظم رهبری اخطار به کسانی است که بار ها و بار ها در داخل و خارج کشور بر آزاد بودن انتخابات تاکید میکنند . دشمنان و مخالفان خارجی که تکلیفشان روشن است ، ولی سوال اینجاست که چرا برخی از دوست داران نظام و برخی از افرادی که - بر خلاف علاقه خارج نشینان - همچنان درون نظام هستند ، به بیان این موضوع می پردازند ؟

قرار نیست در این پست از کسی نامی برده شود و یا پاسخی به این پرسش بدهیم - که قطعا به مضاق برخی از دوستان ما خوش نخواهد آمد !!-  فقط یک توصیه دوستانه به بر خی از طرفداران و حامیان این افراد میکنم .

در روزهای گذشته و پس از سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد قیام نوزده دی ، در فضا های مجازی و به خصوص در پیام رسان پارسی بلاگ صحبت هایی در این مورد مطرح شد که گاها بحث ها به توهین و افترا هم کشیده می شد . گاهی برخی از حامیان این افراد - که البته افرادی ولایی و ولایت مدار هستند - هم دراین بحث ها جبهه گیری هایی خلاف صحبت های مقام معظم رهبری داشتند !

اطلاع دارید که ولایت مدار به معنی این است که حرف ولی فقیه را بدون چون و چرا و بدون اما و اگر بپذیریم . حتی اگر ایشان گفتند بمیر ، باید بمیریم !

حال نمیدانم چه شده است که برخی از ولایت مداران در این مورد راه را کج می روند و از ولی فقیه « دلیل » میخواهند !!

دوستان عزیز توجه داشته باشید که در این فضای «غبار آلود» راه گم نشود !! حرف ولی فقیه در راس همه چیز هست ! حتی اگر بر خلاف عقیده ما باشد ! حتی اگر بر ضد دوست و رفیق و یا کاندیدای مورد علاقه ما باشد .

فقط باید گوش به صحبت ها و رهنمود های مقام معظم رهبری داشته باشیم . وقتی ایشان میگویند صحبت از انتخابات آزاد کمک به دشمن است ، پس نباید از انتخابات آزاد صحبت کرد ! هیچ کس نباید با این صحبت ها به دشمن کمک کند . هیچ کس ، یعنی نه من و نه شما و نه کاندیداهای مورد علاقه من و شما !


[ سه شنبه 91/10/26 ][ 4:30 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

چند وقتیست  ، بهتر بگویم ، از وقتی بحث انتخابات ریاست جمهوری  سال 92 داغ شده برخی از افراد که البته در سال88 امتحان خود را پس داده اند و در نزد مردم شکست خورده اند ، مجددا به طرح موضوعی پرداخته اند که به گفته و تحلیل خیلی از تحلیل گران کلید فتنه 92 است . این کلید واژه همان چیزی است که مقام معظم رهبری در دیدار امروز خود با جمعی از مردم قم آن را نفی کرده و به کسانی که آن را مطرح می کنند تذکر دادند .

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/10/19 ][ 4:28 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان سفر به خراسان شمالی و در دیدار با جوانان و دانشجویان استان به نکاتی اشاره فرمودند که نقش مهمی در زندگی روز مره دارد . امام خامنه ای «مد ظله العالی» در صحبت هایشان به بیان پرسش هایی پیرامون سبک زندگی اسلامی پرداختند . پرسش هایی که پاسخگویی به آنها می تواند راه حل بسیاری از معضلات جامعه امروزی باشد .

معضلاتی که در کشور ما و به خصوص در کلان شهر تهران زندگی را برای خیلی ها مشکل کرده است .
در نمایشگاه کتاب امسال تهران بود که از کتاب جدیدی رو نمایی شد . کتابی که با تلاش استاد اخلاق ، آیت الله جوادی آملی تدوین شده بود . کتاب مفاتیح الحیات که با توجه به آیات و روایات تدوین شده است پاسخ بسیار مناسبی به پرسش های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری دارد  و می توان با مطالعه و توجه به این مطالب این کتاب راه حل بسیاری از مشکلات موجود در زندگی خود را پیدا کرد .

در واقع می توان گفت این کتاب که در چند بخش تهیه شده و مطالب گونا گونی از جمله تعاملات انسانها با یکدیگر و سایر موجودات ، شهر نشینی ، امور اقتصادی ، امور سیاسی  و ....  را در خود جای داده است ، همان کلید زندگی و راه رسیدن به سبک زندگی اسلامی است .

به تازگی رادیو فردا - که از رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی است و تمام قدرت خود را برای تخریب اسلام و نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است - نا راحتی خود را از استقبال مردم از این کتاب ارزشمند با اهانت به مردم و آیت الله جوادی آملی نشان داده است .

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/10/11 ][ 8:48 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 389064

لینک باکس