سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب و تأسیس آن ، فتنه ها و قائله های بسیاری را پشت سر گذاشته است . از قائله آمل وکردستان و ترورهای منافقین گرفته تا هشت سال دفاع مقدس که به حمدالله و یاری امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و با جان فشانی ها و از خود گذشتگی های مردم با بصیرت ایران اسلامی ، توانسته است از تمام این دسیسه های دشمن با سربلندی و پیروزی عبور بکند .

اما این دسیسه ها و دشمنی های معاندان هر گز پایان نخواهد یافت . نمونه های جدید تر آنها فتنه های سالهای 78 و 88 است . فتنه و اغتشاش تیر ماه سال 78 که به بهانه توقیف یک روزنامه آغاز شد و با حضور مردم در راهپیمایی و تظاهرات 23 تیر ماه همان سال پایان یافت .
اما در سال 88 فتنه ای بس عظیم تر از فتنه سال78 رخ داد . فتنه ای که سران آن زمانی از زمامداران و مقامات جمهوری اسلامی ایران بوده اند و اکنون به بهانه تقلب در انتخابات - موضوعی که هرگز اثبات نشد - در برابر نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری قد علم کرده و شیرینی حضور 85 درصدی مردم در انتخابات را به کامشان تلخ کردند .

شاید یکی از دلایل طولانی شده این قائله همین موضوع ، یعنی حضور سران اسبق کشور در رأس معترضین باشد .
البته تاریخ کم شاهد موارد این چنینی نبوده است . کم نبودند افرادی که در صدر اسلام در لشگر پیامبر اسلام صل الله علیه و آله وسلم میجنگیدند و پس از ایشان در برابر حضرت علی علیه السلام لشگر کشی کردند ! و یا کسانی که در سپاه امیر المومنین علیه السلام بودند و بعداز چند سال در برابر امام حسین علیه السلام شمشیر کشیدند ! حب دنیا همه چیز را تغییر میدهد .
این بار هم شاید حب دنیا و شاید هم اطمینان و اعتماد بیش از حد به برخی از مشاوران ، که اکنون در لندن و تل آویو و نیو یورک نشسته و آب میوه میخورند و به ریش اینها که در حصر آب خنک میخورند میخندند ،باعث وقایع سال88 شد .چه حب دنیا باشد و چه ساده اندیشی و ساده انگاری- که از یک سیاستمدار بعید است - ، فرقی نمیکند . مردم ایران اسلامی پس از اهانت فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام و عزاداران حسینی ، بار دیگر نشان دادند که در مواقع حساس هیچ گاه نظام را تنها نمیگذارند .
آنها در روز 9 دی و در راهپیمایی های خود به خشم و غضب محاکمه و بازداشت سران فتنه را خواستار شدند.

اینک پس از گذشت چهار سال از آن وقایع عده ای از حامیان فتنه از لزوم رفع حصر آنها سخن می گویند . و حتی برخی آن وقایع را تا حد یک سوءتفاهم کوچک پایین می آورند! سوء تفاهمی که موجب ریختن خون های بسیار شد و ماهها کشور را به نا امنی و خشونت کشاند .

این افراد باید بدانند که ملت بابصیرت و ولایی ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهد داد که جام زهری به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی تعارف کنند .
بدانند که این ملت تا پای جان از آرمان ها و عقاید خود و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد .
این مردم منتظر اشاره ای از سوی رهبر انقلاب هستند تا جان خود را فدای اسلام و انقلاب کنند .

به آنها میگویم : کاری نکنید که واقعه ی کربلا را تکرار کنیم !



[ شنبه 92/10/7 ][ 3:57 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 389054

لینک باکس