سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

خیلی وقت بود که مطالب دیگران را در سایت نقد نمیکردم ! آخرین بار ها فکر کنم مطلب یک سایت فیلتر شده و معاند نظام را نقد کردم . ولی الان متاسفانه کار به جایی رسیده که باید مطلب یک سایت کاملا قانونی و داخلی را نقد کنم ! چه کنم ! مجبورم!!!

در ماههای اخیر متاسفانه سایت های خبری و روزنامه ها - البته نه همه ی آنها - بسیار پا را از گلیم خود دراز تر کرده اند و در موارد متعددی حتی به ارکان اسلام و قوانین و آن و حتی به ائمه علیهم السلام توهین نموده اند ! هر وقت هم کسی میخواهد چیزی به اینها بگوید عده ای طرفدار حقوق بشر(!) گریبان چاک میکنند که حقوق بشر نقض شد ! خوشبختانه فعالان رسانه ای در این موارد به شدت پاسخ آن هتاکان را داده اند . و متاسفانه این حقیر در این موارد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی برای نقد سکوت کردم . خب سکوت بهتر از حرف بدون پشتوانه است .
اما مطلبی که امشب قصد نقد آن را دارم مطلب سیاسی سایتی است که خود را حامی دولت تدبیر و امید میداند و در دفاع از دولت به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توهین میکند ! خب گاهی برخی حمایت ها از دشمنی ضررش بیشتر است!!

این سایت مذکور در مطلب خود به دفن جنازه دو هنر مند ایرانی مقیم آمریکا در بهشت زهرا اشاره میکند و می نویسد :
" چند وقت پیش دو هنرمند جوان رشته موسیقی در آمریکا به قتل رسیدند و اجساد آنها بعد از انتقال به ایران ، در قطعه هنرمندان دفن شد و اینجا بود که تعدادی از مجلسی ها ، بار دیگر احساس کردند که یکی از کارهای اولویت دارشان این است که مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به مجلس احضار کنند و از آنان انتقاد و سوال کنند که چرا این دو هنرمند را در آن قطعه دفن کردید و کلی هم جار و جنجال رسانه ای در این باره به پا کنند؟"

سوال اینجاست که آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این گیر و دار بی فرهنگی و تهاجم شدید فرهنگی ، این قدر بی کار بود که فقط مانده بود این دو جسد را بیاورد و در قطعه هنرمندان دفن کند ؟؟ یعنی تمام کارهای فرهنگی بر وفق مراد است و فقط مانده بود این کار ؟! بی حجابی ، ماهواره ، اعتیاد جوانان ، کتابهای مسئله دار ، بالا رفتن سن ازدواج و پیر شدن جمعیت و ... هزاران مسئله دیگر وجود دارد که هنوز هیچ اقدامی برای آنها انجام نشده یا اگر انجام شده آن قدر کم بوده که نتیجه ای در بر نداشته ! پس چرا آقایان وزارتخانه وقت خود را بر این کار گذاشته اند ؟ کار های مهم تری هم هست و قطعا نمایندگان مجلس به عنوان نماینده ی همین مردم هم به همین دلیل وزیر محترم ارشاد را به مجلس فرا خوانده اند . و این اقدام اقدامی شایسته تقدیر است نه اقدامی که به واسطه آن نماینذگان مجلس را متوهم بخوانیم!!!

این سایت در ادامه مطلب خود به بازگشت دانشجویان اخراجی به دانشگاه ها اشاره میکند و مینویسد:
"به عنوان مثال می توان به بازگشت به تحصیل دانشجویانی که در دوران احمدی نژاد از دانشگاه ها اخراج شده بودند اشاره کرد که از نظر تعدادی از مجلسی ها ، معضلی بزرگ پنداشته شده و آنان را به تکاپو واداشته که مجدداً این افراد را از تحصیل محروم کنند!"

خب اخراج دانشجویان از دانشگاه ها میتواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله مسائل غیر اخلاقی یا مسائل امنیتی و تحصیلی و... .باید دید این دانشجویان به چه دلیلی اخراج شده اند ! و با توجه به آن و اینکه آیا از کرده گذشته خود پشیمان هستند یا خیر تصمیم گرفت که افراد به دانشگاه بر گردند یا خیر ! که این طور به نظر می رسد که سایت مذکور با نوشته خود قصد دارد اخراج این حدود400 دانشجو از دانشگاه ها را به مخالفت با شخص احمدی نژاد نسبت بدهد ! که اگر این طور باشد واقعا جای تاسف دارد !
مسلم است که بازگشت دانشجویانی با مشکلات اخلاقی و امنیتی به دانشگاه در صورت ادامه همان روند گذشته منجر به از بین رفتن فضای رقابتی و تحصیلی دانشگاه و کشیده شدن آن به مسائل غیر ضروری می شود . قطعا نمایندگان محترم مجلس از این باب به وزیر محترم علوم تذکر داده اند و البته وزیر علوم باید اطمینان بدهند که با این اقدام جو دانشگاه ها به مانند سال های 78 یا 88 که هزینه بالایی برای نظام و مردم به بار آورد ، نمی شود ! ایشان در باره مسئول هستند و باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشند .

البته در انتها این را هم اضافه میکنم که بنده حقیر در موارد بسیاری هم به نمایندگان مجلس انتقاد دارم ! ولی به کار بردن چنین الفاظی را برای نمایندگان مردم شایسته نمیدانم و این کار را توهین به مردم فهیم جمهوری اسلامی ایران میدانم . در مطالب قبلی خود نیز بار ها به نمایندگان مجلس انتقاد کرده ام .


[ دوشنبه 92/10/2 ][ 10:22 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 389047

لینک باکس