سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

یه مدتی میشد که جاهای مختلف جامعه میدیدم صحبت از یک شبکه اجتماعی هست! شبکه اجتماعی که زیاد ازش نشنیده بودم ! از دوستانی که گوشی های هوشمند داشتند و با این شبکه کار میکردند در باره اون پرسیدم . جواب هایی که میدادند فکر من را به سمت فیس بوک و امثال اون سوق میداد ! هر چی بیشتر توضیح میدادن  این سوال بیشتر در زهن من ایجاد میشد که این شبکه چرا فیلتر نیست؟


وی چت

وی چت یک شبکه اجتماعی است مانند فیس بوک و... که به صورت موبایل بنیان فعالیت دارد و توسط شرکت tencent طراحی شده و بیش از 300 میلیون کار بر دارد! آمار دقیقی از تعداد کاربران این شبکه وجود ندارد  ولی چیزی که روشن است این است که در بین بسیاری از جوانان و نوجوانان باب شده است !
اون طور که شنیدم این شبکه از طریق موبایل های هوشمند قابل دسترس هست . موبایل هایی که اکثرا تحت اندروید کار میکنند ! البته به وسیله زایانه های خانگی هم میشود وارد این شبکه اجتماعی شد . موضوع وقتی جالب تره میشه که سرویس ها ی اطلاعاتی فاش کردند که سازمان سیا سالها وقت صرف کرده است تا برنامه ای چون اندروید را وارد ایران بکند!!
حالا بماند که این شبکه اجتماعی مانند سایر شبکه های مشابه خود منجر به فساد های فراوانی می شوند ، اما فراموش نکنیم که سازمان سیا و موساد برای به پا کردن فتنه 88 از همین شبکه های مجازی استفاده کردند و خواستار تعلیق تعمیرات در یکی از این شبکه ها به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ایران شدند !!!

همه این موارد را که کنار هم قرار دهیم میبینیم که کمی برای فیلتر کردن این شبکه دیر شده است!! هر چند ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است ! البته نکته دیگری هم وجود دارد و آن فرهنگ سازی برای استفاده از این شبکه هاست ! چیزی که در کشور ما متاسفانه به آن کمتر اهمیت میدهند و نتیجه آن می شود فیلترینگ!!
البته با این حرف هایی که من نوشتم هم نمیشود به یک جوان اثبات کرد که وی چت و امثال آن مضراتی دارد!! باید فکر اساسی کرد!!


[ جمعه 92/9/29 ][ 12:33 صبح ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 389587

لینک باکس