سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

چرا آمریکا به سوریه حمله نکرد ؟؟
برای این موضوع می توان چند دلیل بر شمرد :
1- پس از تهدید آمریکا به حمله نظامی محدود ، مقامات سوریه موشک های خود را به سمت اسرائیل نشانه رفتند . دیشب برخی از شهر های فلسطین اشغالی از ترس تا صبح نخوابیدند !! فروشگاهها با صف های طولانی مواجه بودند و مردم نگران از موشک های سوریه !!


2-ترس آمریکا از عواقب اقدام نظامی بدون مجوز شورای امنیت ! همین موضوع باعث شد انگلیس پیش نویسی تهیه بکند و در جلسه ای فوری در شورای امنیت به بحث بگذارد که با مخالفت روسیه و چین این جلسه بدون نتیجه ای پایان یافت .


3- شاید یک دلیل هم بشود به تهدید عربستان توسط روسیه اشاره کرد !!!! گفته می شود که دیروز جلسه ای یا گفتگوی تلفنی میان پوتین و بندر بن سلطان بوده که موجبات عصبانیت مقامات روسی را فراهم آورده و مقامات روسی به ارتش خود آماده باش برای حمله علیه عربستان را در صورت اقدام نظامی علیه سوریه داده اند !! البته این خبر به طور کامل تایید نشده است !


و مطلب آخر که از نظر من مهم ترین مسئله است بیاناتی می باشد که دیروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت بیان داشتند ! امام خامنه ای مد ظله العالی در این دیدار در باره احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه فرمودند " منطقه مثل انبار باروت است " ... به نظر من آمریکایی ها معنی این حرف را فهمیدند که اقدام نظامی را منتفی و این دستور را بایگانی کرده اند !!


[ پنج شنبه 92/6/7 ][ 12:41 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 389077

لینک باکس