سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بیست و سوم مهر ماه ، سالروز شهادت چهارمین شهید محراب ، آیت الله اشرفی اصفهانی است .
امام خمینی (ره) در رابطه با این شهید بزرگوار فرمودند :

"شهید عزیز محراب این جکعه ما از آن شخصیت هایی بود که اینجانب یکی از ارادتمندان این شخص والا مقام بوده و هستم . این وجود پر برکت و متعهد را قریب شصت سال است که می شناسم ."
                                                         صحیفه امام ، جلد 17 صفحه 50

فرزند شهید خاطره ای از آن شهید والا مقام پیرامون ارادت ایشان به مقام معظم رهبری نقل فرموده اند  :


" مرحوم پدر ما در سال 1360وقتی متوجه شدند که قرار است آیت الله -امام- خامنه ای کاندیدای ریاست جمهوری شوند ، به ایشان زنگ زدند و فرمودند :«من شنیدم شما قصد دارید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید و خواستم تصریح کنم که شما وظیفه دارید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنید و ما هم با تمام وجود حمایت می کنیم . "

ایشان به مردم هم سفارش می کردند که " شما به نماینده ی امام رضوان الله تعالی علیه و نائب بر حق او رای بدهید .رای به ایشان رای به اسلام و قرآن است ."

در روز انتخابات وقتی بعد از خطبه های نماز جمعه صندوق های رای را آماده کردند ، ایشان  گفتند میخواهم به کسی رای بدهم که وارث پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم و ائمه علیهم السلام است و من با تمام وجود از او حمایت خواهم کرد .ایشان گفت من شخصا یک رای دارم و رای خود را به حجت الاسلام و المسلمین سید علی خامنه ای خواهم داد و بعد همه ی مردم صلوات فرستادند .

بر گرفته از هفته نامه حیات طیبه


[ یکشنبه 91/7/23 ][ 9:6 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 389668

لینک باکس