سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

ماجرا از جایی شروع شد که به زندانی در عراق حمله میشه و تعداد زیادی از زندانی ها که بعد مشخص می شود که از تروریست هخای القاعده بوده اند از زندان فرار می کنند .پس از این ماجرا بود که حملات تروریستی زیادی در شهر های مختلف عراق رخ داد که به کشته و زخمی شدم عده زیادی منجر شد .

تا اینکه چند روز پیش آمریکا اعلام کرد که از روی یک شنبه - امروز- سفارتخانه ها و کنسولگری های خود را در کشور های غرب آسیا - خاور میانه آنها !- بنا به دلایل امنیتی تعطیل خواهد کرد ! پس از امریکا ، آلمان و فرانسه و انگلیس هم اعلام کردند سفارتخانه های خود در صنعا ، پایتخت یمن را تا اطلاع ثانوی تعطیل می کنند ! همزمان اینتر پل هم از احتمال حملات تروریستی توسط القاعده در کشورهای مختلف خبر داد !!

میدانیم که القاعده گروهی تروریستی است که به وسیله همین آمریکایی ها ایجاد شده و اعضای آن وهابی بوده و با تبلیغی که از سوی غربی ها انجام شده است در جهان به عنوان یک گروه مسلمان که جنایت های زیادی مر تکب می شود شناخته می شود .

در زمان های مختلف مانند مواقعی که مسابقات المپیک یا جهانی در کشورهای مختلف در حال انجام است خبر هایی درباره احتمال حمله تروریستی از سوی القاعده منتشر می شود که گرچه اتفاق خاصی هم نمی افتد ، ولی همین انتشار خبر هم در واقع سناریو اسلام هراسی غرب را تکمیل می کند !!

اما در این مورد هم دو سناریو مطرح است . یکی اینکه مانند همین مسابقات ورزشی باشد ! یعنی فقط یک خبر سازی جعلی بدون هیچ اتفاق خاصی که همان طور که ذکر شد خود به اسلام هراسی مد نظر غربی ها کمک خواهد کرد !
و سناریوی دوم اینکه واقعا یک حمله تروریستی در یکی از این کشور ها اتفاق بیافتد ! که این هم باز در راستای پروژه اسلام هراسی خواهد بود . البته بماند که در این سناریوی دوم می توان باز هم بهانه ای آفرید که مانند سال 2001 به یکی دیگر از کشورهای مسلمان حمله کنند !

به هر حال این تهدید ها جدی باشد یا دروغی ، نتیجه آن فقط یک چیز است :

اسلام هراسی !


[ یکشنبه 92/5/13 ][ 3:58 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 389061

لینک باکس