سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

هر کسی که موفقیت و سربلندی ایران برایش مهم باشد ، قطعا موفقیت رئیس جمهور منتخب برایش مهم خواهد بود .
اما مسئله ای که مطرح است این است که این موفقیت چگونه رقم خواهد خورد و چگونه به سربلندی ایران اسلامی عزیزمان خواهیم رسید ؟

همان طور که خودتان در تبلیغات انتخاباتی تان بر اعتدال تاکید می کردید و شعار اعتدال را برای خودتان بر گزیده بودید ،اکنون همین اعتدال می تواند یکی از عوامل رسیدن به موفقیت باشد به شرطی که در حرکت به سوی آن جدیت به خرج دهیم و اعتدال فقط یک شعار نباشد . البته اعتدال در مواقع گوناگون تعریف های مختلفی دارد که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دانشجویان به لزوم ارائه تعریف از سوی جناب عالی در این باره تاکید فرمودند .

یکی از عوامل رسیدن به موفقیت می تواند لزوم دوری جستن از افراد و گروه هایی باشد که در سالهای گذشته نشان داده اند که بیش از اینکه در پی موفقیت کشور باشند به دنبال ضربه زدن به آن هستند . در حال حاضر  لیست های فراوانی پیرامون کابینه پیشنهادی شما منتشر شده است که در آن نام افرادی دیده می شود که در تمام حوادثی که در گذشته بر علیه نظام طراحی و پیاده شده است حضور پررنگ و مبهمی دارند که همان طور که ذکر شد رسیدن به موفقیت با حضور این افراد در کابینه تضاد دارد .

جناب عالی پیشتر اشاره فرموده بودید که در کابینه شما ترکیبی از اصولگرایان و اصلاح طلبان حضور خواهند داشت که این نیز می تواند گامی به سوی موفقیت کشور باشد .

رهبر معظم انقلاب در پیام تبریکشان به شما اولین اقدام شما را چینش یک کابینه قوی و متعهد دانستند .

بنده هم به عنوان یک ایرانی امیدوارم با یک کابینه قوی و متعهد که شرایطی که در تبلیغات خود اشاره فرموده بودید را دارا باشد ، به سوی موفقیت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش برویم .


[ شنبه 92/5/12 ][ 3:23 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 389045

لینک باکس