سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

سلام بر برادران مصری خودم ...
به هر حال همه مسلمون هستیم و با هم برادر دینی هستیم .
وقتی که در انقلابتان به پیروزی رسیدید خیلی خوشحال شدیم . گفتیم که بالاخره این همسایگی شما با فلسطین برای برادران فلسطینی هم موثر و مفید خواهد بود .

گفتیم که یک کشور دیگه هم از سیطره استبداد آزاد شد .
یک کشور هم به جمع کشورهای آزادی خواه - البته ازادی های مشروع و مقبول ، نه اون چیزی که ابزاری شده در دست مستکبران برای فشار آوردن به آزادگان جهان !- اضافه شد .
برای خوشحالی هایمان دلیل زیاد داشتیم . ولی یک نگرانی هم برای شما داشتیم !
نگران بودیم از نبود رهبری آگاه و والا مقام که بتونه تمام مردم را  دور خودش جمع کنه و حرف اون بشه حجت برای دیگران . اجازه بدید یه جور دیگه ماجرا را براتون توضیح بدم که بهتر براتون روشن بشه !

سن من به انقلاب ایران قد نمیده . ولی تاریخ و گفته های بزرگترهامون این را نشون میده که که این انقلاب که در واقع اکنون به یک نمونه برای تمام مردم ازادی خواه و تمام آزادگان جهان تبدیل شده با تمام انقلاب های جهان یک فرق اساسی داره و همون طور که گفتم اون هم وجود یک رهبر دینی و مقبول . یعنی امام خمینی (ره) . بلافاصله پس از انقلاب دیکتاتور ها تلاش کردند تا هر جوری که می تونن به این انقلاب اسیب بزنن . بالاخره در انقلاب افراد مختلفی حضور داشتند که پس از انقلاب به دنبال سهم خواهی بودند و امام خمینی با این سهم خواهی مخالفت کردند . و همین شد ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب در دست دشمنان . چیزی که همین الان در مصر اتفاق افتاده است ! ولی تفاوت ایران و م صر وجود ولایت فقیه است . ولی فقیه کسی بود که مردم حول محور ایشون با تمام توطئه ها و دشمنی ها مقابله کردند و تا اینجا پیروز بودند . مشکلی که کار مصر را به اینجا کشونده هم همینه !

رهبر انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای هم در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب مصر به این نکته اشاره کردند که دشمنان تلاش خواهند کرد تا انقلاب را به انحراف بکشانند ! و الان همین موضوع به وضوح در وضعیت مصر مشهود است ! توصیه من به برادران مصری اسن است که مشکلات داخلی خود را از راه گفتگو حل کنند و به هیچ وجه اجازه دخالت کشور های خارجی و مستکبر مثل آمریکا و ایادی اون مثل عربستان  در امور داخلی خود را ندهند . این مشکلات فقط به وسیله خود شما و با گفتگو حل خواهد شد .

شاید گوش فرا دادن مجدد برادران مصری به این بیانات امام خامنه ای بتواند راهگشای مشکلات موجود باشد !
لینک دانلود خطبه عربی امام خامنه ای در نماز جمعه تهران که پیرامون انقلاب های مصر و تونس بیان شده است.

و این لینک هم جهت گوش کردن آنلاین خطبه


[ دوشنبه 92/4/17 ][ 2:48 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 29
کل بازدیدها: 389470

لینک باکس