سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الحمن الرحیم
سلام

پس از اعلام اسامی احراز صلاحیت شدگان جهت انتخابات رییاست جمهوری یازدهم ، برخی از حامیان کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشده اند اقدام به توهین به شورای نگهبان و برخی از کاندیداها نموده اند .

این در حالیست که حتی برخی از کاندیداهای احراز صلاحیت نشده خود دراین باره سکوت کرده اند .

از این جمله می توان به بی احترامی های یکی از نمایندگان مجلس ، که خود را نماینده تمام مردم کشور میداند ، اشاره کرد . این آقا زاده که البته متاسفانه آبروی پدر شهیدش را برده و در راه دفاع از بر خی بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده است ، از زمان اعلام اسامی نهایی کاندیداها به نامه نگاریها و مصاحبه های گوناگون اقدام کرده است و در بیانات خود به بسیاری از خیر خواهان نظام ، و حتی رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هم توهین نموده است .

وی در آخرین صحبتهای خود نشان داده است که معنای "توانایی جسمی داشتن کاندیداها" که چندی پیش کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها به آن اشاره کرده بود را متوجه نشده است . و از مسابقه دوی صد متر  بین کاندیدای متبوع خود و یکی دیگر از کاندیداها که افتخار جانبازی دفاع مقدس از ناحیه پا را دارد، به منظور اثبات توانایی جسمانی کاندیدای مورد علاقه خود ، صحبت به میان آورده است . این که وی قصد دارد سن بالای کاندیدای متبوعش را با جانبازی دیگری مقایسه کند و شورای نگهبان را زیر سوال ببرد به یک طرف ، و توهین وی به مقام والای جانبازی از سوی دیگر موج انتقادات را متوجه وی کرده است . به گونه ای که بسیاری از سیاسیون و علمای کشور در برابر این صحبت ها و سایر مواضع وی در باره احراز صلاحیت ها موضع گیری نموده اند .

البته این کاندیدا در برهه های مختلف زمانی اثبات کرده است که بیش از اینکه به فکر خدمت به مردم باشد به دنبال اقدامات تشنج آفرین در جامعه است و در این راه از هیچ اقدامی حتی زیر سوال بردن ارگانهایی که امام خمینی (ره) بارها بر اهمیت آنها اشاره و از مخالفت با آنها منع نموده اند ، هیچ ابایی ندارد .


[ چهارشنبه 92/3/1 ][ 9:33 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 29
کل بازدیدها: 389460

لینک باکس