سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

بسم الله الحمن الحیم
سلام

امروز آخرین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود .
روزی که در اون اتفاقات پیش بینی نشده زیادی رخ داد...

 

یکی از این اتفاقات ، جدا از ثبت نام های خیلی از سیاسیون ، ثبت نام آقای متکی بود که گویا نتیجه ائتلاف اکثریت اصولگرایان را نپذیرفته!

مورد بعدی ثبت نام دو تن از اعضای ائتلاف پیشرفت و عدالت بود که در صحبت های اونها بوی اختلاف می اومد !

مورد بعدی از همه عجیب تر و غیر قابل پیش بینی تر بود ..... اون هم ثبت نام *داوود احمدی نژاد * بود که تا کنون هیچ کس صحبتی از ایشون برای ریاست جمهوری یازدهم نکرده بود و در هیچ محفلی هم این موضوع مطرح نبوده .

مورد بعدی که شاید بشه گفت خیلی افرزاد حزب اللهی را خوشحال کرد ، حضور و ثبت نام * سعید جلیلی* بود .... کسی که تا کنون به طور قاطعانه نگفته بود ثبت نام خواهد کرد یا خیر .

اما موارد آخر ثبت نام دو کاندیدای پر حاشیه بود !
یکی مشایی و دیگری هاشمی رفسنجانی !!

مشایی که به خاطر صحبت ها و مواضع خودش مورد انتقاد بسیاری هست و حتی زمزمه رد صلاحیت ایشون وجود داره !

و رفسنجانی که با می آیم ها و نمی آیم هایش همه را به روز آخر ثبت نام ها خیره کرده بود ! البته مواضع ایشان در انتخابات سال 88 هم کار ایشان را در این دوره بسیار دشوار کرده است .

این را هم بگویم که از صبح امروز موجی از دروغ پردازی ها برای قانع کردن هاشمی رفسنجانی در رسانه های معاند به وجود آمده بود . دروغ هایی که حتی از قول بسیاری از مراجع مطرح شده  بود و البته از سوی دفاتر مراجع معظم تکذیب شد . اما به نظر می آید این دروغ ها کار خود را کرد و در نهایت آقای هاشمی فریب این جو سازی ها را خورده و بار دیگر مانند سال 88 حود را به بازیچه ای برای دشمنان نظام تبدیل ساخته است .

اما این اتفاقات به شکل عجیبی موازنه قدرت در بین کاندیداها را به هم ریخت . به گونه ای که بلافاصله پس از پایان ثبت نام ها موجی از شایعات مبنی بر کناره گیری بر خی از کاندیداها به نفع دیگران بر سر زبان ها افتاد .

به نظر می رسد با این وضعیت باید منتظر کناره گیری بسیاری از نامزد ها به نفع دیگران باشیم ، به گونه ای که به هیچ وجه ازالان نمی شود گزینه نهایی خود را انتخاب کرد ! همچنین حضور این افراد پر حاشیه می تواند در صورت عدم تبعیت از قانون مواردی مانند سال 88 را تکرار کند که هوشیاری مردم را می زلبد .


[ شنبه 92/2/21 ][ 9:47 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 389044

لینک باکس