سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

 

اگر به چند سال قبل بر گردیم ، منظورم سال 2001 هست . بله همون سالی که حادثه 11 سپتامبر در آمریکا اتفاق افتاد و بهانه ای شد برای حمله آمریکایی ها به چند کشور - افغانستان و عراق -  اگر یادتان باشد آن زمان میگفتند که آن حملات تروریستی از سوی گروهی اسلامگرا به نام * القاعده * اتفاق افتاده است .

و از آنجا که مرکز این گروه تروریستی افغانستان است پس باید به آنجا حمله کنیم . پس از آن بود که هر وقت خواستند به جایی حمله کنند یا القاعده را بهانه کردند یا سلاح های هسته ای را !

 

اما حالا پس از گذشت حدود یازده سال هنوز هم این بهانه زنده است . فرانسه برای توجیه حمله خود به کشور آفریقایی که  حاور منابع سرشار معدنی - از جمله اورانیوم - است همین گروه تروریستی را بهانه میکند ! در حالی که این گروه تروریستی ساخته دست خود آمریکایی ها است . و هرجا که به نفع شان باشد از آن استفاده میکنند . مانند سوریه که اکنون القاعده در آنجا همراه آمریکا و فرانسه و سایر مستکبرین است . ولی در مالی و افغانستان ماجرا بر عکس است !!

خلاصه اینکه این گروه تروریستی را ساخته اند که هر وقت نیاز داشتند از آن استفاده کنند . همین !


[ چهارشنبه 91/10/27 ][ 9:51 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 111
کل بازدیدها: 389764

لینک باکس