سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

چند وقتیست  ، بهتر بگویم ، از وقتی بحث انتخابات ریاست جمهوری  سال 92 داغ شده برخی از افراد که البته در سال88 امتحان خود را پس داده اند و در نزد مردم شکست خورده اند ، مجددا به طرح موضوعی پرداخته اند که به گفته و تحلیل خیلی از تحلیل گران کلید فتنه 92 است . این کلید واژه همان چیزی است که مقام معظم رهبری در دیدار امروز خود با جمعی از مردم قم آن را نفی کرده و به کسانی که آن را مطرح می کنند تذکر دادند .

« آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی میکنند،حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند/دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد،از اول انقلاب 34انتخابات داشتیم،کدامش آزاد نبوده است؟ »   مقام معظم رهبری

جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا کنون  سی و چهار انتخابات را پشت سر گذاشته است ، ولی تا کنون هیچ نشانی از آزاد نبودن این انتخابات ها وجود نداشتته است . آخرین انتخابات ها هم انتخابات سال 88 بود که علی رغم آن همه سر و صدا و اغتشاش و.... هیچ مدرکی بر نا سالم بودن انتخابات وجود نداشت .

اما چه کسانی این کلید واژه را به کار برده اند ؟
یکی از این افراد  « رضا پهلوی » است . کسی که فکر نکنم طعم انتخابات در ایران را چشیده باشد !!! این فرد تا کنون بار ها و بار ها از این واژه استفاده کرده است . در انتخابات های قبلی هم همین موضع را داشته ولی رای مردم نشان از این بوده است که به این سخنان که غالبا از شبکه های ماهواره ای پخش می شود توجهی ندارند.

این فرد تکلیفش روشن است . انسان تعجب میکند اگر این حرف را از کسانی بشنود که خودشان مدتی در این نظام به عنوان مسئول بر گزاری انتخابات بوده اند .  رئیس دولت موسوم به اصلاحات ، دبیرکل مجمع روحانیون‌‌ ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، نائب رئیس مجلس ششم و دبیرکل حزب منحل‌شده مشارکت ، شهردار اسبق تهران و... همه از جمله افرادی هستند که در داخل نظام هر کدام به نحوی در انتخابات های گذشته مشارکت داشته اند ولی حالا به دنبال تشکیک در سلامت انتخابات هستند !

یاد آور می شوم که در فتنه سال 88 هم آغاز کار با یک کلید واژه مشابهی بود به نام « کمیته صیانت از آرا » !

به هر حال لازم است تا این سیاسیون ضمن توجه بیشتر به سخنان مقام معظم رهبری و تفکر عمیق در این سخنان ، از فتنه انگیزی و ریختن هیزم در آتش دشمنان بپر هیزند . چرا که ملت ایران دیگر به هیچ وجه فریب این صحبت ها را نخواهند خورد .


[ سه شنبه 91/10/19 ][ 4:28 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 389754

لینک باکس