سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

نامه نگاری در کشور ما خیلی عادیه ! ولی بعضی ها موقع نامه نگاری حرفی هایی را می زنند که خواسته یا نا خواسته موجب اتفاقاتی می شوند که کام ها را تلخ میکند .
نمی خواهم مصداق بیاورم . که البته خوانندگان عزیز هم تمام مصداق ها را یاد دارند . مصداق هایی که همین اخیر بوده یا نامه هایی که در گذشته ای نه چندان دور تلخی های فراوانی را به دنبال داشت !

اما نامه ای دیروز نوشته شد که نویسنده آن مردی است که دائما به دنبال جنجال می گردد .

گویا اخیرا آقای جنتی - دبیر شورای نگهبان - در مصاحبه ای صحبت هایی پیرامون انتخابات و صلاحیت بر خی از افراد و بد اخلاقی های انتخاباتی و .. فرموده اند که آقای علی مطهری در نامه ای به ایشان ، نکاتی را ذکر کده اند .

اما مطالب آقای مطهری بیشتر به بازگویی یا بهتر بگویم بیشتر به فتنه انگیزی شبیه است . ایشان در نامه خود مطالب  را پیرامون مباحث سال 88 مطرح کرده اند .

وی در بخشی از نامه خود پیرامون صلاحیت افرادی که در فتنه انگیزی های سال 88 مشارکت داشتند گفته " جرم موسوی و کروبی هنوز اثبات نشده که بشود آنها را رد صلاحیت کرد!!!"
آقای مطهری ! محض اطلاع جنابعالی باید بگویم نه تنها جرم آنها اثبات شده است - هم برای نظام و هم برای مردم - بلکه مردم هر کس که از آنها حمایت کرده بود و یا کند را هم جز آنها می دانند و آنها را طرد می کنند .
آقای مطهری ! بهتر است که به جای حمایت از قتنه گران و دنباله روی از آمریکا و... به راه پدر بزرگوارتان برگردید ،که البته به نظر می رسد برای شما زمان زیادی باقی نمانده است .

بهتر است به جای بازگشتن به وقایع سال 88 به فکر آینده این کشور باشید . نمی دانم قصد شما از واکاوی آن وقایع چیست ، اما  ....
حوصله ندارم بیشتر بنویسم ! فقط دقت کن!


[ یکشنبه 91/9/26 ][ 2:32 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 29
کل بازدیدها: 389476

لینک باکس