سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

اخیرا رادیو فردا در اخبار خود عصابنیتش را از پر فروش شدن کتاب «مفاتیح الحیات» اثر استاد بزرگوار آیت الله جوادی آملی بروز داده است .
اما چرا رادیو فردا و ضد انقلاب از پر فروش شدن این کتاب عصبانی هستند ؟؟

اصلا این کتاب چیست ؟؟
طرح پیشنهادی این کتاب در سال 87 خدمت مقام معظم رهبری -مد ظله العالی - ارئاه شد و پس از موافقت ایشان و تلاش های فراوان در اردیبهشت ماه امسال-91- در نمایشگاه کتاب از این کتاب رو نمایی شد .
استقبال از این کتاب به گونه ای بود که در همان روزهای اولیه نمایشگاه کتاب نایاب شد !! و اکنون پس از حدود شش ماه از انتشار ، این کتاب به چاپ شصت و هشتم رسیده است !!

مفاتیح الحیات

این کتاب که در بخش های مختلفی تدوین شده است ، با استناد به روایات و آیات قرآن به بیان روابط اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و اخلاقی و.... پرداخته است . این کتاب در واقع زوایای گوناگونی از سبک زندگی اسلامی را مورد تحلیل قرار داده است .

رادیو فردا برای پوشاندن عصابینت خود و کاهش استقبال از این کتاب به تخریب این کتاب و تخریب وجهه نویسنده کتاب پرداخته است . در حالی که برای کسانی که این کتاب را خوانده اند برتری کتاب روشن است . و همچنین کسانی که سخنرانی ها و سایر کتاب های این استاد گرانقدر را شنیده اند ، از شخصیت والای ایشان آگاه هستند . آیت الله جوادی آملی همواره مورد تقدیر بزرگان دین و انقلاب بوده اند .

آیت الله جوادی آملی


[ پنج شنبه 91/9/23 ][ 1:32 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 389506

لینک باکس