سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

سلام
خبر دارید تو شهر چه خبره ؟؟
یه افرادی  که به قوم مایا مشهور هستند تقویمی برای خود دارند و اخیرا در جهان شایعه شده است که در تاریخ بیسشت و یکم دسامبر سال 2012 - یعنی اول دی ماه سال 1390 - جهان به پایان می رسد و یا اتفاق ناگواری برای کره زمین رخ می دهد !!

چیزی که من در این پست به آن می پردازم در واقع اشتباهات خود ما است .
شنیده ام که در مدارس برخی از معلمان و مدیران و دانش آموزان به این شایعه خیلی پر و بال دداده اند و آن را به گونه ای مطرح کرده اند که گویا این اتفاقات حتمیست !!
جالب است بدانید که همان افراد قوم مایا به توجه به اعتقاد شدیدی که به تقویم خود دارند دچار یاس و نا امیدی شدیدی شده اند به گونه ای که آمار خود کشی در بین آنها در این چند ماه اخیر به شکل تساعدی افزایش داشته است !!

حال مطلب این است که آنهایی که بدون هیچ اطلاعی به این شایعه دامن میزنند آیا به این اندیشیده اند که اگر خدای نا کرده نوجوانان ما این دروغ را باور کنند چه فجایعی به بار خواهد آمد ؟؟

در باره این دروغ سه نکته مطرح است :
1 -  نکته اول اینکه چرا این قدر یهود بر پایان جهان در سال 2012 تاکید دارد ؟؟ و حتی فیلم 2012 هم بر مبنای این تقویم نوشته ساخته شده است . که البته خود این فیلم هم نقدی دارد که به تنهایی چند پست نیاز دارد .

در این باره باید به این نکته تاکید کرد که تقویم مایا ها - که توضیحات بیشتر در باره این تقویم را می توانید در وبلاگ دوست عزیزم محمد صادق خسروی نژاد ببینید - با توجه به عدد بیست نوشته می شود . اما چرا در آخرین اعداد باید عدد سیزده نوشته شود . می دانید که عدد سیزده یکی از اعداد مقدس یهود به شمار می آید .
اگر قرار باشد در آخرین عدد ، عدد بیست نوشته شود تقویم مایا ها در سال 8000 میلادی به پایان خواهد رسید !! نیاز به تحقیقات بیشتری است که مشخص شود یهود از این دروغ چه سودی میبرد .

2- مطلب دوم اینکه پیش از این تقویم مایاها دو بار دیگر هم به پایان رسیده است  و علی زغم اینکه آنها خیلی اعتقاد دارند که با پایان تقویمشان اتفاق نا گواری رخ خواهد داد ، هیچ اتفاق  خاصی در جهان رخ نداده است !! و امسال هم به مانند گذشته هیچ اتفاق تلخی رخ نهخواهد داد . و حتی امیداریم شاهد اتفاق شیرینی هم باشیم !! اتفاقی که سالهاست منتظر آنیم !

3- مطلب سوم اینکه طبق تحقیقاتی که دانشمندان و محققان سراسر جهان انجام داده اند وقوع هیچ یک از اتفاقاتی که به آن ها اشاره شده است در تاریخ مذکور به دور از انتظار است .

یک نکته هم اضافه میکنیم  و آن اینکه ما مسلمانان معتقد به ظهور منجی هستیم و آن منجی هم کسی نیست جز امام دوازدهم ، حضرت مهدی -عج الله تعالی فرجه الشریف - . و تا پیش از ظهور ایشان پایان جهان ممکن نیست .

و اما یک پیشنهاد هم برای تمام خوانندگان دارم . برای جلوگیری از وقوع اتفاقات ناخوشایند ناشی از باور این دروغ به خصوص در قشر نوجوانان عزیز به روشنگری بپردازیم . و از جهات گوناگون این دروغ را زیر سوال ببریم /


[ چهارشنبه 91/9/22 ][ 1:3 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 388995

لینک باکس