سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

اخیرا رژیم جعلی صهیونیستی  ، این غده سرطانی ، مجددا حرکات شومی را در منطقه آغاز کرده است .

 تازه ترین اقدامات این سگ نگهبان، بمباران های متعدد شهر غزه  بوده که در آن عده زیادی در چند روز اخیر کشته شده اند .از جمله یک کودک یازده ماهه و چند کودک دیگر
این ماجرا زمانی شروع شد که "احمد الجعبری" معاون فرمانده کل گردان های عز الدین قسام ترور شد .

بنی گانتس رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترور احمد الجعبری آغاز عملیات گسترده نظامی علیه نوار غزه است.
یک تحلیلگر نظامی اسرائیلی هم در روزنامه هاآرتص نوشت: اظهارات دان شاپیرو سفیر آمریکا در تل‌آویو مبنی بر اینکه اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند، به مثابه چراغ سبز برای حمله به غزه است.

مصر نیز این حملات را محکوم کرده و سفیر خود را از تل آویو فرا خوانده است . اما باید از محمد مرسی پرسید که آیا فکر نمیکنید که متعهد بودن شما به معاهده کمپ دیوید و فرستادن سفیر به تل آویو باعث جری تر شدن رژیم صهیونیستی شده است ؟ و اینک کمی برای فراخواندن سفیر دیر شده است ؟؟ به نظر میرسد میتوان شما را به عنوان یکی از مقصران  و مسببان این جنایات توصیف کرد . کاش زود تر فکری برای این مشکل کنید . آن روزهای اول که ما میگفتیم در مورد  سوریه بیشتر دقت کنید و اسرائیل را به رسمیت نشناسید این روزها را پیش بینی میکردیم !  این یک امتحان بزرگ برای شماست .

از سویی شورای امنیت هم جلسه ای بی نتیجه داشته است که البته دور از ذهن هم نبود !! چرا که آمریکا همواره حامی رژِیم صهیونیستی بوده است .

اتحادیه عرب هم که مانند همیشه غزه را جز مسلمانان نمیداند !

از آن سو نیروهای مقاومت نیز چندین موشک به مناطق اشغال شده شلیک کرده اند که باعث قطع برق در جنوب تل آویو شده است و وحشت را به ساکنین تل آویو منتقل کرده است . گفته می شود تعدادی موشک هم به نیروگاه اتمی دیمونا اصابت کرده است . این در حالیست که رژِم صهیونیستی مدعی بود در حملات هوایی خود سامانه های موشکی مقاومت را از بین برده است . همچنین این حملات موشکی نشان از عدم کار آیی سامانه ضد موشکی گنبد آهنین اسرائیل دارد .

شاید بتوان گفت که مقامات اسرائیل کوتاه آمدن برخی از سران منطقه در مقابل اسرائیل - به خصوص در موضوع سوریه - را به عنوان چراغ سبزی برای خود تلقی کرده اند و این حملات همه جانبه را بر علیه غزه آغاز کرده اند .


[ پنج شنبه 91/8/25 ][ 2:16 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 389650

لینک باکس