سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

پنج شنبه گذشته بود که در برنامه دیروز ، امروز ، فردا یک مناظره بسیار جنجالی بر گزار شد .
مناظره ای بین حسین شریعت مداری و ابراهیم اصغر زاده .
این مناظره که البته دستاوردی هم برای اصلاح طلبان نداشته حاشیه هایی در رسانه های اصلاح طلب ایجاد کرده است .

در تمام قسمت های این مناظره که البته بنده قسمتی از اون رو از داست دادم ، شریعت مداری غالب و اصغر زاده مغلوب بود . گاهی حتی اصغر زاده از پاسخ دادن به برخی سوال ها - مانند مرز بندی با آمریکا - تفره رفت که شریعت مداری هم به این تفره رفتن در مناظره اشاره کرد .
شریعت مداری تمام صحبت های خود را با سند و نام های افراد مطرح می کرد ، در حالی که اصغر زاده دائما به حمایت از خاتمی و انتقاد - البته از نوع غیر سازنده - از احمدی نژاد مشغول بود .

اصغر زاده در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد مرز بندی شفاف با آمریکا ،  ابتدا سعی در منحرف کردن مسدله داشت ، اما با اصرار مجری بدون اشاره به مرز بندی مشخص گفت آمریکا را باید به چند دسته و گروه تقسیم کرد و نباید به همه به یک چشم نگاه کرد !!!
گویا آقای اصغر زاده کلام معروف امام خمینی (ره) مبنی بر دشمن دانستن آمریکا را فراموش کرده است که قصد دارد با برخی از آمریکایی ها کنار بیاید !

من به ادامه این مناظره اشاره ای نمیکنم .چرا که تحلیل های مختلفی از این مناظره در فضای مجازی وجود دارد .

اما مسئله دیگری که در این مورد قابل اشاره است موضع گیری روزنامه ابتکار - اصلاح طلب - در این باره است . جایی که این روزنامه همراه و هم قدم با برخی افرادی که در فتنه سال هشتادو هشت قصد بر اندازی نظام را داشتند ، موضع آنها را تکرار کرده و  رسانه ملی را رسانه عده ای خاص (اصولگراها) دانسته است . در این مطلب به مناظرات برگزار شده در صدا و سیما اشاره شده است . البته این روزنامه به مناظرات اصولگراها اشاره کرده و مناظراتی که در آن افراد اصلاح طلب حضور داشته اند و همچنین صحبت های عماد افروغ را فراموش کرده است . همچنین این روز نامه به طور تلویحی برخی اتفاقات رخ داده در روز های اوایل انقلاب  را به عدم وجود چنین مناظراتی در صدا و سیما نسبت داد .
این روز نامه هیچ اشاره ای به مباحث مطرح شده در مناظره نداشته و یا پاسخی به سوالات طرح شده نداده است .


[ یکشنبه 91/8/14 ][ 4:3 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 389454

لینک باکس