سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

این که میگن تلویزیون میتونه یک ابزار مهم برای جنگ نرم باشه اینجا معلوم میشه که حقیقت داره !
وقتی که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک آگهی بازرگانی پخش میشه که بزرگترین هدف مردم از رفتن به شهر مقدس مشهد را  ....

خیبی وقت پیش بود که یک آگهی بازرگانی پخش شد . این آگهی بازرگانی امروز مجددا پخش شد . اما یک سری از جاهای اون را حذف کرده بودن . گویا دوستان در صدا و سیما متجوه اهداف شومی که در اون آگهی گنجونده شده بود ، شدند .

نقد این آگهی را - البته خیلی دیر - برای آگاهی دوستان مطرح میکنم .

داستان از این قرار بود که :
قطاری در حال حرکت است . تابلویی نشان داده می شود . این تابلو مشابه تابلوهای راهنمایی و رانندگی که برای نشان دادن فاصله باقی مانده تا شهر مذکور هست استفاده میشه . با این تفاوت که در این تابلو اسم شهر مشخص نیست .

با دیده شدن این تابلو مسئولین قطار هماهنگی هایی را انجام میدهند و سوزن بان مسیر قطار را عوض کرده و قطار به انتهای خط رسیده و وارد اتوبان می شود . پس از حرکت در اتوبان به مقصد می رسد .

اما مقصد کجاست ؟؟ "سرزمین موجهای آبی"!!!!  که در شهر مشهد قرار دارد . پس معلوم می شود که شهری که در تابلوی راهنمایی و رانندگی مشخص نشده بود همان مشهد است !

اما نکته اصلی ماجرا اینجاست که پس از رسیدن قطار به سرزمین موجهای آبی و پیاده شدن مسافران ، مسئول قطار جلوی دوربین آمده و میگوید  : " این خواسته همه مسافران بود !"  یعنی همه مسافران خواهان این بودند که پس از سفر به شهر مشهد اولین جایی که می روند  به جای حرم مطهر امام رضا (ع) ، سرزمین موجهای آبی است !!!

آیا این حقیقت دارد ؟؟؟ کسانی که این آگهی را ساخته اند - تاکید میکنم شاید مسئولان آناج بی خبر باشند . شاید!- هدف شومی را دنبال می کردند . و آن القای این موضوع بوده که مردم ایران از دین زده شده اند . و بیش از زیارت به تفریح اهمیت میدهند .
که این موضوع اصلا حقیقت ندارد . انکار نمیکنیم که در تعطیلات ها مسیرهای منتهی به شمال کشور - تفریح- شلوغ می شود . اما مسیر های منتهی به مشهد و قم و شیراز نیز از ترافیک قابل توجهی برخوردارند .
 

جای شکر دارد که مسئولین متوجه شده اند و نکات منفی این آگهی را حذف کرده اند . اما باید توجه و دقت شود تا چنین چیز هایی که با احساسات مذهبی مردم ارتباط دارد دیگر در صدا و سیما تکرار نشود . البته باید توسط مراجع ذی ربط با تهیه کنند گان  این آگهی هم بر خورد شود .


[ پنج شنبه 91/8/11 ][ 2:35 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 389531

لینک باکس