سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

ترکیه را که یادتان هست ؟؟ همان که خیال خام امپراطوری عثمانی در سر داشت !
همان که به این بهانه واهی با حمایت های مالی و تسلیحاتی از برخی تروریست ها مشکل مبارزان سوری را دو چندان کرد .

حال همین کشور به مشکلاتی برخورده است که دیگر امپراتوری که هیچ ، اگر خیلی زرنگ باشد کشور خودش را از بحران خارج می کند !!

در همان روزهای ابتدای ورود ترکیه به بحث رویارویی دولت سوریه با تروریست ها ، کارشناسان سیاسی مشکلات فراوانی را برای دولت ترکیه پیش بینی کرده بودند . این در حالی بود که ترکیه به تحریک آمریکا و رژیم صهیونیستی و به نمایندگی از اتحادیه اروپا وارد این ماجرا شده بود و حتی تا مرز جنگ با کشور سوریه هم پیشرفت تا جایی که در گیری های مرزی بین دو کشور سر گرفت و یک هواپیمای ترکیه ای نیز در خاک سوریه سرنگون شد .
بی شک ترکیه انتظار این اتفاقات را نداشت و پیش بینی نمیکرد که در نبردی که تمام ابر مستکبران یک سوی آن و جبهه مقاومت - البته کمتر از نیمی از آن - در سوی دیگر هستند ، کار به اینجا برسد .

اینکه اخیرا اردوغان پیشنهاد تشکیل کمیته ای سه جانبه برای حل بحران سوریه را داده است نشان از این دارد که ترکیه متوجه سیاست اشتباه خود پیرامون موضوع سوریه شده است .

مشکلات متعددی که از این جنگ عاید ترکیه شده است  از جمله مشکلات اقتصادی و سیاسی و امنیتی  باعث شده است تا اردوغان سیاست های خود را از سوی اروپا  به سوی ایران تغییر دهد .

حال منتظر هستیم تا دولت مصر و شخص محمد مرسی هم از تصمیم اشتباه خودش برگردد !!


[ شنبه 91/8/6 ][ 5:33 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 389614

لینک باکس