سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

چند روز پیش بود که حادثه ای تلخ کهم همه ایرانی ها را تلخ کرد . بله !همان حادثه تصادف اتوبوس دختران دبیرستانی شهریتان بروجن که از اردوی راهیان نور بر میگشت . متاسفانه در این حادثه حدود بیست و یک دانش آموز و پنج نفر دیگر جان خود را از دست دادند .

در ابتدا لازم است این حادثه و مصیبت را به خانواده های داغدار ، مردم ولایت مدار شهرستان بروجن و سایر هموطنان که قطعا آنها نیز در این حادثه عزادار هستند تسلیت عرض بکنم .

اما در ادامه باید به چند نکته اشاره کنم .

1 -  معمولا در این سفر ها که با جان تعداد زیادی از هموطنان سرو کار دارد باید تدابیری اندییده شود . که طبق گفته برخی از مسئولین این کار انجام شده بود . تدابیری از قبیل بیمه کردن مسافران ، بررسی شرایط اتوبوس و ... که جای تشکر دارد .

2- گفته های متناقض در این باره فراوان است " راننده خواب بوده "،" لغزندگی جاده " ،"نقص فنی اتوبوس" ،"سرعت زیاد " و. ...! اما چیزی که مهم است این است که برای این کارها باید از بهترین وسایل نقلیه و کترکشته ترین رانندگان  استفاده شود . تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم .

3-لزوم پاسخگویی مسئولین : متاسفانه وقتی از آقای وزیر سئوال میشه میگه " برید از مسئولانش بپرسید " . آقای وزیر ! مگر شما مسئول آن دانش آموزان نیستید ؟ مگر وزیر آموزش و پرورش نیستید ؟ چرا شانه خالی میکنید ؟ ؟ گویا آقای وزیر با " مسئولانش " پدر کشتگی دارند !!

4-اردوهای راهیان نور برای هیچ کس اجباری نیست . این را افرادی که به این سفرها رفته اند می دانند .

5- حادثه خبر نمی کند !

حرف آخر :

حرف آخر را به کسانی میگویم که از اردوهای راهیان نور هیچ نمیدانند و این حادثه را بهانه ای کرده اند تا در ماهواره ها علیه  نظام جمهوری اسلامی ایران در فشانی کنند . شما که بیشتر این هشت سال دفاع مقدس را در کاخ های خود بودید و در سواحل ریو دو ‍ژانیرو (!) به خوش گذرانی مشغول بودید قطعا چیزی از شهدا نمیدانید .چیزی از تاثیر این اردوها بر دانش آموزان نمیدانید . شما که تمام حرفت این است که اردوهای راهیان نور برگزار نشود ، حتما از آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با شهدا واهمه داری .چرا که خودت هم واقفی بر این حقیقت که شهدا اگر بودند - که بر زنده بودن و عند ربهم یرزقون بودنشان شکی نیست - با تمام قوا در مقابل شما ایستادگی می کردند .
به کوری چشم شما دانش آموزان بروجنی مانند سایر دانش آموزان و دانشجویان ایرانی راه دوستان خود را ادامه میدهند و هر گز فراموش نمی کنند که تعداد زیادی از شهدای دفاع مقدس هم سن و سال آنها بودند . خانواده های داغدار و ولایی هم - اگر چه داغ هزیز دیده اند - ولیبه هیچ وجه به حرف های پوچ و تو خالی شما دشمنان همیشگی ایران اسلامی فریب نخواهند خورد و تا پای جان از نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد . همان طور که در دفاع مقدس و توطئه های دیگر نظیر فتنه هشتادوهشت این را اثبات کرده اند .

خداوند آنها را با شهدا محشور گرداند


[ دوشنبه 91/8/1 ][ 12:24 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 389018

لینک باکس