سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

اخیرا انتقادات از صدا و سیما بالا گرفته است .
مدیران صدا و سیما گویا کاری به انتقاداتی که اکثرا دلسوزانه و در جهت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است ، ندارند . و همچنان به کار خود مصرانه ادامه می دهند !
بحثی که در این مطلب به آن خواهم پرداخت موضوع " تمسخر در صدا و سیما " است .

فکر کنم قبلا در باره سریال خنده بازار مطلبی را نوشته بودم . سریالی که تمام هدفش تنها خنداندن مردم به هر قیمتی است . حتی به قیمت تمسخر دیگران .
اما این به سخره گرفتن دیگران در صدا و سیما تنها به سریال ها ختم نمی شود . اخیرا در برنامه خبری "20:30" نیز مطالبی تهیه و پخش می شود که شاید به نوبه خود بدتر از آن سریال باشد .

این برنامه خبری در یکی از جدید ترین برنامه های خود به نام " بالاتر از خبر " همه چیز را - حتی شعور مردم را - به تمسخر گرفته است .

به یاد دارم اولین روزهای آغاز برنامه "20:30 " را . آن روز ها همه خوشحال بودند از آغاز یک برنامه خبری که ناگفته ها را میگوید . و به حواشی می پردازد . اما حتی درصدی هم پیش بینی نمیکردم که بخواهد به اینجا برسد .

در برنامه بالاتر از خبر ابتدا قرار بود خبر های مهم و به قولی " ویژه " را برای مردم بخوانند . اما گویا دیگر خبر مهمی باقی نمانده است که دست اندر کاران این برنامه به تمسخر مسئولان کشور پرداخته اند . در برنامه دیشب دیدم از مدیری خبری پخش شد که در آن مدیر گفت : " بنده الان به هند تشریف بردم " . و پس از آن مجری بالاتر از خبر به قول خودمان " تیکه ای " به آن مدیر انداخت . حالا سوال من اینجاست که این موضوع کجایش یک خبر ویژه است ؟؟ آیا این کار جز تمسخر چیز دیگری است ؟؟ به آینده این کار اندیشیده اید ؟؟ آزادی بیان این نیست که دیگران را مورد تمسخر قرار دهیم . حواسمان باشد که این کار در آینده به کجا می تواند برسد و چه آثار مخربی می تواند برای جامعه داشته باشد .

گویا مدیران فراموش کرده اند احادیثی را که در نهی تمسخر آمده است . به عنوان یک مسلمان و یک ایرانی و یک فرد بالغ به مدیران صدا و سیما درباره عواقب همه گیر شدن تمسخر در برنامه های صدا و سیما هشدار می دهم . بهتر است بیشتر حواسمان را جمع کنیم .


[ جمعه 91/7/28 ][ 11:52 صبح ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 389013

لینک باکس