سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ قبلی من
همراهان من
وبلاگ دوستان ویژه سرباز

این اپوزیسیون عزیز که قبل تر ها هم خیلی به این فرزند نا پاک جهان سیاست ابراز ارادت کرده بود ، اخیرا نیز در تحلیلی از پرواز پهپاد بر فراز اسرائیل سعی کرده تا ارادت خود را بیش از پیش نشان دهد . این بار از اپوزیسیون لبنان هم مایه گذاشته !!

سایت خبری جرس که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال هشتاد و هشت تاسیس شد در تحلیلی از ماجرای پهپادی که حدود نیم ساعت بر فراز پادگان ها و مناطق نظامی اسرائیل پرواز کرده و اقدام به تهیه عکس و فیلم و ارسال به مرکز - لبنان - کرده بود دست به دامن دروغ های شاخ و دم داری شده است !!

اولین دروغ اینکه سایت جرس مدعی شده که پیش از صحبت های سید حسن نصرالله ، کارشناسان نظامی اسرائیل ماهیت این پهپاد را ایرانی اعلام کرده و حزب الله لبنان را نماینده ایران در پرتاب این پهپاد معرفی کرده بودند .
این در حالیست که طبق اخبار موجود در رسانه ها ، در ساعات اولیه ماجرا نه تنها کارشناسان نظامی اسرائیل ، بلکه مقامات بلند پایه اسرائیل و گنده تر از آنها هم از ماجرای رخ داده گیج بودند و تنها شکست " گنبد به اصطلاح آهنی" را نظاره میکردند . پس از آن و پیش از صحبت های دبیر کل حزب الله لبنان هم هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مقامات و یا کارشناسان مبنی بر ایرانی بودن پهپاد مذکور وجود ندارد .

دویمن دروغ اینکه این سایت مدعی شده که نظامیان اسرائیل از اولین دقایق ورود پهپاد به فضای آسمان اسرائیل آنرا زیر نظر داشتند . و در نهایت به مدت 23دقیقه برای رسیدن آن به فضای منطقه‌ای که مسکونی نباشد، صبر کردند و سپس اقدام به انهدام آن کردند .
این درحالیست که اولا : آیا اسرائیل نمیدانست که این پهپاد ممکن است اطلاعات خود را به سوی مرکز ارسال کند ؟ و از آنجایی که در مسیر حرکت پهپاد مراکز نظامی فراوانی وجود داشت پس چرا زودتر اقدام به انهدام آن نکردند ؟
ثانیا : مگر برای اسرائیل مهم است که پهپاد در منطقه مسکونی منهدم شود یا در جنگل ؟؟ اسرائیلی که با بولدوزر از روی انسانها رد می شود . و با تانک ها خانه و مزارع مردم را تخریب میکند .
ثالثا : اگر پهپادی بخواهد از این طرف تهران - به عنوان یک کلان شهر - به آن طرف تهران برود چه قدر طول میکشد ؟؟ حال شما مدعی هستید 23 دقیقه پهپاد را تعقیب کرده اند تا از منطقه مسکونی عبور کند ! در صورتی که حرف شما را صحیح بدانیم پس تصاویر و فیلم های ارسالی پهپاد از مناطق نظامی چه زمانی گرفته شده است ؟؟

دوستان جرس نویس ما که در حال حاضر در جبهه دشمنان فعالیت میکنند در تحلیل خود از اپوزیسیون لینان هم کمک گرفته اند و پای حریری و سینیوره را هم به میان کشیده اند .
جرس در ادامه مطلب خود به نقل از اپوزیسیون لبنان نوشته:سخنان حسن نصرالله امنیت همه شهروندان لبنان را به خطر می‌اندازد"
اشاره سینیوره به جنگ سی و سه روزه اسرائیل با لبنان و احتمال وقوع جنگ دیگر است .
در ادامه جرس به جنگ سی و سه روزه اشاره کرده و نوشته :"در جنگ 33روزه حزب‌الله و اسراییل بیش از 1100لبنانی کشته شده و بسیاری از خانه‌ها ویران شدند."
البته جرس به آغاز کننده جنگ - ر‍ژیم نا مشروع اسرائیل - اشاره ای نکرده !

جرس به محبوبیت بیشتر سید حسن نصر الله نسبت به حریری و سنیوره در بین مردم لبنان نیز اشاره ای نکرده است .

از آنجا که این سایت در جریان انتخابات سال هشتادو هشت نیز حامی یکی از کاندیداهای شکست خورده  که حمایت بسیاری از این رژیم نا مشروع میکرد ، بود  می شود فهمید که این تحلیل و در این شرایط تنها و تنها به دلیل منحرف ساختن اذهان از ضعف نیروی هوایی اسرائیل و گنبد آهنین آنها است .


[ چهارشنبه 91/7/26 ][ 11:47 عصر ][ سربازی در مسیر][صلوات][ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سربازی در مسیر

من همون سرباز هیچم ولایت هستم . یه چهار سالی قبل از این وبلاگ داشتم تو همین پارسی بلاگ . بعد اومدم تو این وبلاگ . اینم آدرس وبلاگ قبلیم :www.iranianeaziz.parsiblog.com یه وبلاگ هم تو مسیر بلاگ داشتم :www.sarbaz.masirblog.net
موضوعات نوشته های سرباز
امکانات وب
روزشمار فاطمیه

بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 389078

لینک باکس