• وبلاگ : سربازي در مسير
  • يادداشت : من از همه بزدل ترم!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 2 نظر
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام. خوب هستيد.عيد غدير خم رو به شما و خانواده محترمتون تبريک ميگم.دوست خوبم بيابه نيت 5 تن 5 بار صلولت بفرستيم و خداوند رو قسم بديم به اين روز عزيز که عيدي ما رو تعجيل در ظهور آقا و سرورمون اما زمان قرار بده و باران رحمتشو بر ما بباراند .(الهي آمين)

    سلام!

    وبلاگ شما خيلي زيباست!

    مي خواستم سايت طب بوک را معرفي کنم

    طب بوک شبکه احتماعي پزشکي هست که هم پزشکان و هم بيماران و ساير ارايه دهندگان خدمات پزشکي در آن عضو مي شوند.

    ارايه دهندگان خدمات پزشکي ( پزشکان- کلينيکها - داروخانه ها و ... ) علاوه بر معرفي خود و تبليغ خدمات خود مي توانند با ارسال مطلب و عکس به تبادل نظر در مورد داروها - بيماريها و مسايل پزشکي بپردازند.

    و بيماران مي توانند نظر خود را راجع به خدمات ارايه شده اعلام کنند.

    لطفا از سايت ما بازديد کنيد

    منتظرت هستم!
    تعجب و تاسف‌آور اينکه آقاي روحاني در توصيف جنايتکاري مثل اوباما از لفظ «مودب» و «باهوش» استفاده مي‌کند ولي منتقدين دلسوز داخلي را بزدل و کم‌سواد مي‌نامد!
    رييس‌جمهور و دوستانش در اين يک‌‌سالي که از عمر دولت يازدهم مي‌گذرد به بدترين شيوه، مخالفان خود را نوازش کرده‌اند که يک نمونه‌ي آن مربوط مي‌شود به اظهارات مشاور آقاي روحاني و مرد چندشغله‌ي دولت يازدهم که گفته بود: تمام کساني که به روحاني رأي ندادند حامي بي‌قانوني هستند! در همين راستا معاون اول رييس‌جمهور، منتقدين را حسود مي‌خواند و يکي ديگر از مسئولين مي‌گويد که منتقدين توافق هسته‌اي، «کوردل» هستند!
    پاسخ

    سلامهميشه پاي يک مشاور در ميان است!!!! مطمئن باشيد!!