• وبلاگ : سربازي در مسير
  • يادداشت : احوال ما ، احوال غزه
  • نظرات : 3 خصوصي ، 6 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 1 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    جراحت عميق و کهنه‌اي که بيش از 60 سال پيش بر پيکر جهان اسلام، نقش بسته بود اين‌روزها دوباره سرباز کرده و بشدت ملتهب و دردناک شده است. پاره‌ي تن جهان اسلام و قبله‌ي اول مسلمانان، در زنجيري از خباثت و قساوت، گرفتار آمده است و عده‌اي بي‌ريشه و مجهول‌الهويه، با ادعاي مالکيت اين سرزمين، صاحبان اصلي آن را آواره کرده و روزانه به کشتار مردم و تخريب خانه‌هاي فلسطينيان مي‌پردازند

    سلام 

    خوشحال ميشم اگه به بنده هم سر بزنيد.

    سلام عليکم



    در قرآن مجيد آمده است که اين مردم سه دسته هستند: يک دسته کساني بودند که با سرپيچي از فرمان الهي به گرفتن ماهي مبادرت مي‏ کردند و از گناهکاران بودند. دسته دوم، افرادي بودند که امر به معروف و نهي از منکر مي ‏کردند و کار گناهکاران را نيرنگ و خدعه با خداوند مي‏ دانستند و دسته‏ ي سوم، کساني بودند که ماهي نمي‏ گرفتند، اما امر به معروف و نهي از منکر نيز نمي‏ کردند و به مسائل موجود در جامعه‏ي خود بي‏ اعتنا بودند.هنگامي که عذاب الهي نازل شد، از ميان اين گروهها، فقط کساني نجات يافتند که امر به معروف و نهي از منکر مي ‏کردند و گناهکاران و بي‏ اعتنايان به هلاکت رسيدند، زيرا کساني که گناهي را شاهد باشند و امر به معروف و نهي از منکر نکنند، در آن گناه با گناهکار شريک اند.




    با مطلب امــــــــــــــــــــــر به مــــــــــعروف و نهـــــــــــــــي از منـــــــــــــــــکر به روزم






    التماس دعا




    [گل]
    اميرالمومنين عليه‌السلام فرمودند: همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون قطره‏اى است در درياى عميق.

    گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه تحت عنوان «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» کرده است.

    لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين با توليد، انتشار و بازنشر محتواهايي با رويکرد ديني در اين موضوع، همچون: يادداشت، مقاله، نقد و تحليل، عکس، پوستر، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.

    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد. لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» اطلاع دهيد

    http://www.jonbeshnet.ir/news/33132
    سلام .

    وبلاگ قشنگ و پر محتوايي داري :)

    من که از مطالبت خيلي خوشم اومد ...

    از اين به بعد منو پاي ثابت وبت بدون :دي هر روز بهت سر ميزنم :)

    تو هم لطفا ( حتما ) به من سر بزن و نظر بده :)

    وب من:

    mrjok.ir-آقاي جوک
    + robotblog 
    (ارسال کامنت گروهي) ارسال ده ها کامنت در دقيقه به صورت اتوماتيک با سرعت وبلاگتان را به بقيه معرفي کنيد!